Ik zit alleen nog te twijfelen tussen een 5S of 6S. Als ik met 6S 6 minuten flighttime kan behalen met genoeg power ben ik tevreden. Vlieg ik minder dan 5 minuten dan zal ik toch maar 5S moeten kiezen.
Heb je de video's op 4s gezien? Zelfs dan al genoeg vermogen wat mij betreft, dus met 5s moet het helemaal lukken. Kijk, wil je flink hard knallen maar ben je erg slecht in cyclic management dan is het natuurlijk nuttig om alles eruit te halen wat erin zit. Ik weet van mezelf dat ik dat niet nodig heb omdat ik ook kan knallen met iets minder vermogen (vermogen gelijk aan de 600 vind ik genoeg!).
De hype om de 6s is sowieso onzin omdat 80% van de mensen die PERSE superveel vermogen moeten hebben dat toch niet aan kunnen spreken.
Met mijn 600 vlieg ik ook gewoon op een 6s 5000 pakket met verder standaard motor + regelaar en heb pieken van ongeveer 2500 watt en meer vermogen dan ik ooit gehad heb in een 50 size helicopter. Deze voeren ze ook vaak op naar 8s of 10s, maar het extra gewicht zou ik niet willen hebben.
Cheers,
Richard
Laatst bewerkt: