Slang voor aquarium filters?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
666yeti666 zei:Om de riemspanning beter te controleren en veranderen vind ik de carbon staart behuizing wel een aanrader
Op zich goed idee, maar een duur geintje zeker ?
Grappig trouwens dat de staartbuis niet vastgeschroefd zit in het staarthuis, er zijn enkel 2 nokjes die het verdraaien tegegaan. Uiteraard zorgt de riem ervoor dat de boel niet losgaat.
skid stoppers
666yeti666 zei:Dus ik verder zoeken naar wie ze dan wel kan leveren
Rick NT zei:@Aldert, elke keer als ik onderdelen nodig heb dan heeft eheli.nl daarvan minimaal 1 deeltje niet van op stock. Is zijn website niet up to date?
666yeti666 zei:Een "antistatische snaar" klinkt mij een beetje vreemd in de oren .... of zitten er soms kleine geleidende (metaal) deeltjes in verwerkt (want de oorzaak van een statische lading is onderlinge wrijving van twee materialen die niet geleiden) ?
Wel verdikkeme ik kom net van zolder en had alles gemonteerd zitten ..... je hebt gelijk, ik heb even gekeken, het is maar een kleine hoek maar het is inderdaad niet meer precies haaks. Wat stom dat Mikado dat dan in de manual zet.Rick NT zei:Yeti,
Let wel op, de battery tray in het frame staat niet haaks op de rotor-as. Als je de gyro hier direct op monteert zal deze dus niet in lijn staan met de rotor-as. Wat tot licht afwijkingen kan leiden in de correctie van de gyro, bij rollen.
Rick
Het is juist wel interessant want dit bepaald welke kant de heckrotorblaadjes op draaien en is bovendien veel gemakkelijker uit te leggen.Rick NT zei:Zoek eens op 'afstellen 401' oid. Welke kant die stang op beweegt is eigenlijk niet interresant het gaat natuurlijk om de heckrotor-blaadjes.
Rick