T Rex 700e V2 3GX

Hoi Dan,

veel plezier in Duitsland,
en naast vliegen geeft het ook nog andere leuke dingen ...
happy landings ook van Uwe !

.. tja , en een 700er met loops en flips,
dat zijn toch maar 5,5 kg die door de lucht donderen !
 
Hoi Dan,

veel plezier in Duitsland,
en naast vliegen geeft het ook nog andere leuke dingen ...
happy landings ook van Uwe !

.. tja , en een 700er met loops en flips,
dat zijn toch maar 5,5 kg die door de lucht donderen !

Beste Uwe,

Dat Duitsland meer heeft te bieden dan alleen vliegen is ons al jaren bekend. We komen er dan ook graag. Nu kijken of de heli Thuringen ook bevalt.
3D is voorlopig aan mij niet besteed, niet met een 450 en niet met een 700. Hoewel ik het prachtig vind hoe een kennis met zij Goblin 700 tekeer gaat.

Tot over drie weken, Dan
 
prettige vakantie Dan,

...wat je zegt, je moet geen 3D vliegen,
het moet plezier maken, dat is het . :yes:

Groetjes aan Duitsland, Uwe :proost:
 
Vandaag gevlogen op P4,

en de heli vraagt op het grote veld toch wat meer power,
dus moeten ergens maar nieuwe lipos komen,
ik denk voor mijn vliegstyle is 5000 mAh 45 C goed,

maar zij hebben ook mooie Gens 5000 mAh met 60 / 120 C,
extra power voor rond 150 € per stuk, pphhhhh.

maar ging goed, alles heel thuis,
wel opletten bij sterke windbuien,
war de wind uit verschillende richtingen gaat waaien.

Groet
Uwe
 
ik denk voor mijn vliegstyle is 5000 mAh 45 C goed
Zelf heb ik in de Logo 700 de 5000mAh / 45C van Gens Ace. Na bijna 2 jaar zijn deze nog prima in orde. En ik heb er al heel wat vluchten mee gemaakt. Voor de T-rex 700 in combinatie met rustig 3D zijn deze lipo's prima.

Ondanks dat ze aardig aan de prijs zijn (125,- euro p/s) heb je er echt wel een hele poos plezier van. Mits je ze natuurlijk wel goed behandeld.
 
bedankt voor de info, Joop,

en ik behandel mijn lipos goed,
opladen meest met max. 2 C,
en niet meer dan 3,7 volt leeg vliegen ...

Groet
uwe
 
Hoi,

tijdens mijn vakantie in Frankrijk
heb ik de heli curven verandert:

pitch alle curven -12 ... 0 ... +12 (behalve N gaat tot -6)
throttle curven lineair 70, 75, 85 (behalve N gaat tot 0)

het vliegt prima,
omschakelen tussen de idle's en hold is nu geen probleem meer.

Groet
Uwe
 
Hoi,

tijdens mijn vakantie in Frankrijk
heb ik de heli curven verandert:

pitch alle curven -12 ... 0 ... +12 (behalve N gaat tot -6)
throttle curven lineair 70, 75, 85 (behalve N gaat tot 0)

het vliegt prima,
omschakelen tussen de idle's en hold is nu geen probleem meer.

Groet
Uwe

He Uwe,
Zo zie je maar, zelfs jij bent niet te oud om te leren.

Hapy flights and safe landings, Dan
 
..gisteren toch maar weer eens bij de Club geweest,
en Laurens heeft mijn Rex 700 bekeken,

volgende punten zijn verandert nu:

*control rods voor Aileron en Elevator
(die dubbelen vanaf de servo)
worden met de carbon fiber tube verlijmd voor meer stevigheid

*carbon fiber tail control pushrod is niet verandert,
dus de messing buis zit vast aan de houder aan de tailboom
en is dus niet met de carbon rod verlijmd,
met deze eerdere versie had ik vaker problemen
(zelfde systeem ook aan mijn Bell 47 trouwens)
dat de houder klem ging zitten, en dat was niet mooi,
bij de huidige versie is geen zichtbare slijtage aan de carbon rod te zien!

*Limits en endpoints rudder nagelopen
en in de 3GX aangepasst voor links en rechts separaat.

en nu weer vliegen,
ik hoop zo snel mogelijk op Valkenburg.

Groet
Uwe
 
... nog eens gevlogen op P1,
en hij doet het nog,
motor word iets warm,

misschien idle 1 iets verhogen (nu 75)
en idle 2 iets verlagen (nu 85)

maar verder niks aan der hand !!

Groet
Uwe
 
Valkenburg

Vandaag voor het eerst op Valkenburg gevlogen,

T Rex 700 e

maaaaan , is dat groot, genieten puur !

Groet
Uwe
 
oohhh Sven,

het was zo leuk (mijn vriendin was ook mee),
en er was zo veel te vertellen,
dat niemand meer tijd heeft gehad voor de fotoapparaat.

zeker herken je dat,
maar mijn loops en stal-turns ben ik wel gevlogen,
met 100 km/h 10 cm over de grond enzv.

sommige vonden het gevaarlijk,
maar voor de meesten was het
gecontroleerd mooi vliegen !!

.. de volgende keer >>>

groetjes,
Uwe
 
haha mooi zo uwe, als je maar hebt genoten.

tja wat heet gevaarlijk ... ik zeg maar zo, als de situatie het toelaat en het is voor iedereen veilig, gas dr op :D
 
Was je weer met de camper Uwe? Volgens mij zag ik je rijden toen ik op mn motor in Leidschendam reed.
 
Mooi gevlogen op Valkenburg,
vandaag weinig wind,
maar later kwam dan toch weer regen,

volgens Laurens zat wat bladspoor in de T Rex,
en ook het heck ging steeds hen en weer,

thuis:
idd bladspoor,
het scheelt 3/4 draai met de link,
dus maar een gedaan, en de links staan weer goed.

bedankt nog Laurens,
groetjes,
Uwe
 
heli vliegt super,
in rustige hover gaat het heck ietsje wiebelen (ietsje),
gain is 70 ... verlaagt naar 65 is geen suc6, dus weer naar 70,

maar als die vliegt, geen probleem

Groet
Uwe
 
Back
Top