T-rex Kopen

• Topicstarter Topicstarter Vortex
  • Startdatum Startdatum
MAIDEN GEMAAKT :D

Ik kwam thuis.. en ik moest gewoon vliegen! ff snel een pitchcurve ingesteld en in mn achtertuin gehovert..

Sommige ball links zaten te strak maar op dat moment boeide dat me niet... blade tracking is goed en ik hoef niks aan te passen :D
Na het vliegen bleek dat ik was vergeten het schroefje van het armpje van mn pitch servo erop te doen... :P

Maandag heb ik als t goed is mn ball link sizer...

Hij zat er wel op maar hij zat niet vast met een schroefje! :P

Typfoutje jah! :lol:

Net ff mn bladen gebalanceert.. gewoon een lange bout en de bladen zijn vastgezet met moeren..

Perfect :D ik moest alleen op 1 kant zon stikkertje plakken en nu blijft ie minutenlang schommelen :D
Hij hangt nu ook helemaal horizontaal

Stoer gast! :D

Hij vliegt al snel sinds je hem hebt!

Hoe vindt je hem vliegen? Watvoor toerental draai je hem om hem een beetje rustig te houden?

Hele veel succes verder! Ik spreek je wel op msn :wink:

gr,

niels 8)

Hahaah! :D nou.. ik weet niet hoeveel rpm ik draai.. maar ik hover op 50% gas...

Ik wil wel een digitale servo op de staart want met dit ding draai ik net zo langzaam als op een fp heli...
Ik wil ook binnenkort die Hitec servos (weet niet welk type het ook alweer was.... 56..?) maar morgen ga ik een range test doen en op een grasveltje rondjes vliegen.. :D

Als je net begint met helivliegen zal dat nog wel even duren denk ik :wink: Maar als je het geld ervoor over hebt kun je natuurlijk gelijk een s9650 erop zetten.

Is dat een goede servo voor op de staart..?
Dat als je full rudder input geeft dat ie binnen 1 seconden 2 rondjes daait..?

GY401 ;) dan kan je dat schakelaartje ook op DS zetten zodat je digi servo sneller werkt als t goed is

Vortex zei:
Is dat een goede servo voor op de staart..?
Dat als je full rudder input geeft dat ie binnen 1 seconden 2 rondjes daait..?

Met mijn hs56 draait de heli al zeer snel. Dus als het alleen om de pyrorate gaat hoef je niet persee een 9650.

Back