Taborca

Bart,

Gefeliciteerd! Leuk dat die stap nu genomen is.
Ik ben benieuwd naar het folmpje en evt. foto's te zijner tijd.

Dirk.

Gefeliciteerd! Erg fijn dat dit model weer vliegt.

En dat mooie weer, het kan bijna niet anders of het is straks 3 maanden mooi weer ;)

Laatst bewerkt:
Dank allemaal... maar stel je niet te veel voor van dat filmpje hoor. Zogauw het toestel vliegt versmelt het met de grijze hemel... heb nog 2x een low pass gemaakt maar toen was de camera gestopt... Ben nog even bij mijn vriendin dus geduld...

Kan iemand het filmpje even voor me in dit draadje zetten? Daar heb ik me nog nooit mee bezig gehouden...

Taborca maiden - YouTube

Camera Beton, startrun Marcelair... het was voor iedereen een stressvol ogenblik... ik heb het maar niet voor Cannes ingezonden, maar je kan (net) zien dat het gevlogen heeft!

bij deze:

Is dat bij vliegclub voorne? (eind van het voorns kanaal?)

Justus

edit: nee....tuurlijk niet....daar is 2meter de maximale spanwijdte.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Justus.
Is dat bij vliegclub voorne? (eind van het voorns kanaal?)
Het is de Gooi en Eemland Vereniging voor Modelvliegers G&EVVM, langs de A27 vlak boven de Stichtse Brug (brug over het Gooimeer).

Ja die had ik ook gezien, mooi ding met die knikvleugel. Maar ik ga me voorlopig even inhouden met nieuwe aanschaffen, ik heb nog wat kraakspul op te knappen ook... (nieuwe romp maken voor Robbe Kormoran, Parabola opnieuw bespannen) en volgende winter misschien een Buntes Huhn bouwen, ik krijg de bouwhellingen te leen van Hendrik...

Ik blijf vliegende vleugels toch ook fascinerend vinden hoor!
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde types modellen, dat varieert net zo snel als het weer waar ik mee wil vliegen (zo lang het maar zwevers zijn), maar moet er niet aan denken dat ik geen vleugel in het assortiment meer zou hebben.

Justus

Gefeliciteerd, Bart; bij elkaar is het wel een zware bevalling geweest.
Zo zie ik m'n oude veld ook nog eens! Was er niet meer sedert april 2012 (toen we op de clubavond naar de Taborca keken).
Eerstvolgend bezoek aan NL is nog niet in zicht. Had wel graag naar het F5B spektakel komen kijken, doch dat weekend is er een F5J Eurotour in Hongarije waar ik heen ga.
Groet,
Juun

Back