Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
huh... misverstandje... er is nog geen maiden geweest...En gefeliciteerd met de maiden.
Ik wilde de eerste zijn met de felicitaties, zal ik mar zeggen.huh... misverstandje... er is nog geen maiden geweest...
Tsja...beetje mosterd na de maaltijd maar ik plak alles altijd vast. Zeker een winglet omdat die schuin aangestroomd kan worden natuurlijk. Misschien staat het niet in de handleiding omdat dit (door de schrijver van de handleiding) vanzelfsprekend wordt geacht en hij er niet bij stil heeft gestaan dat vliegende vleugels met winglets niet voor iedereen dagelijkse kost zijnHet is nooit bij me opgekomen dat het zinnig zou kunnen zijn om die winglets te zekeren, een stuikje tape zou afdoende zijn, zó makkelijk gingen ze er helemaal niet in of uit. In de manual staat er niets over.
Heb je geen plaatje van het vliegende model?
Vergis je niet in de kunststukjes die sommigen weten uit te halen bij de reapartie van holle vleugels ... Post die foto's, en laat je beraden!Je komt niet in het inwendige van die winglet; je zou het dus aan de buitenkant moeten lamineren, ik denk dat dat nooit erg mooi wordt.
Dat herken ik. Toen ik jaaaren terug mijn Möwe gecrashed had, heb ik er 6 weken niet naar om gekeken. Zo'n 'pijn' deed het. Pas toen kreeg ik de moed weer om er eens goed naar te kijken. En ook al zag het er heel erg uit, eigenlijk viel het best mee.Eeerlijk gezegd heb ik er niet meer naar gekeken na donderdag... dat duurt bij mij altijd een tijdje als ik schade heb gevlogen, kennen jullie dat?![]()
Ja...ik heb mijn ASW20 vrijwel zonder er nog naar te kijken aan Maarten weggegeven, zo ziek was ik er van. En overtuigd dat het nooit meer wat zou worden.....wat was ik blij toen ik hem later weer terug kreeg!!!!... dat duurt bij mij altijd een tijdje als ik schade heb gevlogen, kennen jullie dat?![]()
Vergis je niet in de kunststukjes die sommigen weten uit te halen bij de reapartie van holle vleugels ... Post die foto's, en laat je beraden!![]()