Tamiya F350 high lift.

Junfac

In januari ben ik, zonder ervaring, begonnen aan een Tundra High Lift. Via internet op jullie bouwverslagen terechtgekomen en meegelezen om zo wat tips en truuks te achterhalen.
Wil echt wat moois voor mijn zoontje bouwen en zie dat er meer mogelijk is dat ik had verwacht.
Hebben jullie het 4-link systeem gewoon rechtstreeks bij Junfac besteld. Zo ja, wat zijn de ervaringen met Junfac.
Veel succes verder met bouwen. Vind ze super!

er is idd best wel wat mogenlijk met de high lift.
de junfac onderdellen zien er goed uit, geen brammen, extra schroefjes, enz.
alleen zou ik dan wel de 94mm shoks er bij doen, kun je ook op de side van junfac bestellen.
de standaart shoks zijn te slap zonder bladveren, en kunnen minder ver in en uit veren.
en het was binnen 2 weken al binnen :D.

Q Racing, ik ben nog er nog niet uit of hij zo blijft.
de kleuren zijn mooi, alleen ik vind het niet echt bij de auto passen.
de auto heeft een vrij modern uitrelijk en de keuren ook, alleen hoe het er nu op zit vind ik het oudbollig staan.
dus nog even kijken hoe ik het precies wil.

gr Sander.

Junfac

OK, heel erg bedankt voor de reakties. Vanochtend de bestelling naar Junfac verzonden, ook de 94mm shocks erbij! Ga mijn uiterste best doen er wat moois van te bouwen. En blijf natuurlijk meekijken bij jullie projecten!

OK, heel erg bedankt voor de reakties. Vanochtend de bestelling naar Junfac verzonden, ook de 94mm shocks erbij! Ga mijn uiterste best doen er wat moois van te bouwen. En blijf natuurlijk meekijken bij jullie projecten!
nou ik denk ook bij jouw, want er komt toch ook een verslag van de jouwe :mrgreen:.

gr Sander.

Zonde van die mat zwarte verf, ik zou helemaal gek worden als mij dat zou gebeuren.
De nieuwe paintjob ziet er trouwens uitstekend uit.

ik ben nog er nog niet uit of hij zo blijft.
de kleuren zijn mooi, alleen ik vind het niet echt bij de auto passen.
de auto heeft een vrij modern uitrelijk en de keuren ook, alleen hoe het er nu op zit vind ik het oudbollig staan.
dus nog even kijken hoe ik het precies wil.

gr Sander.

lol

full

OK, weliswaar geen F350, maar ik ben voor zwart gegaan!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Sander,

Vraagje, passen die rockcrusher banden een beetje fijn in die beadlock velgjes? Ik wilde deze banden op de originele tundra velgjes zetten maar dat past niet zo fijn. Komt geen bouwverslag(echt tijdgebrek, sorry) zal wel ff fotootje plaatsen als ik wat verder ben. Zie van dichtbij nu toch wel hoop beginnersfoutjes in de kap, maar ik ben nog blij met het resultaat tot nu toe.

Thanks!

Back