Tamiya F350 high lift.

ze zitter er erg mooi in ja.
maar bij mij zaten ze ook erg strak om de gewone velgen heen.
maar het is beter om de beadlocks te kopen.
nu kun je de banden altijd weer verwisselen of ander schuim in doen.

gr Sander.
 
zo weer even bezig geweest.
ik heb het stuur systeem aangepast.
wat verder terug in het verslag kun je zien dat de kogelkwikling ook op wielhub zit met een vulbusje.
hierdoor kwam hij net tegen de shock aan en had ik dus minder stuur uitslag.
ik heb nu de standaart kwikling gebruikt omdat deze op een tonnetje draait en geen kogel.
dat heb ik gedaan omdat dit nieuwe systeem anders zou gaan draaien tijdens het sturen.
alleen moest ik de as 2mm inkorten omdat de standaart kwiklinks 1 mm langer zijn.
nu gaat hij net overal langs en heb nu vol stuur uitslag.
ook heb ik de verbinder tussen de hub's er boven gedaan omdat deze best veel tegen opstakels komt.
ik heb ook meteen het randje van de diff gehaald, deze bleef ook veel achter of tegen opstakens hangen.
de kleur is nu leger groen en nu blijft hij zo.
ik ben er nu wel tevreden mee, ook al moet er nog veel zwart gemaakt worden, en groen.
hier wat foto's.

gr Sander.

autott01225.jpg

autott01226.jpg

autott01227.jpg

autott01229.jpg

autott01232.jpg

autott01240.jpg
 
ik heb ook de schakelbak met 1cm verhoogt.
de recht opstaande houder van de schakelbal, daar heb ik in het midden een gleuf gemaakt zodat de frame er in valt en zo nog het ondeste gaatje kan gebruiken om hem vast te zetten.
de voorste houder licht nu op het frame, en word door een zelf gemaakt gat van 3mm vast gezet door de body houder die er over heen valt.
omdat ik de houder al met 1cm verhoogt had kwam het mooi uit dat ik dus geen gekke beugeltjes moest maken maar inpv. een 1cm vulbusje nu een 3 mm busje.
de body is nu ook zo goed als af.
gr Sander.

autott01256.jpg

.de gleuf in de houder waar het frame in valt.


autott01257.jpg

.het gaatje van 3mm


autott01258.jpg

.zonder vulbusje van 3mm.


autott01253.jpg

.met vulbusje van 3mm.


autott01261.jpg

.

autott01266.jpg

.
 
Heb je nu de bak verhoogt, om de body te verhogen, of ommeer vrijheid te krijgen in de links en drive shaft ? ?

Of ben ik scheel, en heb ik iets niet goed gelezen, en gemist ?
 
Hey Emil,
ik had de body houder al verhoogt met 1cm door 1cm vulbusjes.
omdat ik idd meer bobum spelling wou heb ik dus de hele motor verhoogt met 1cm.:D
en het zit echt als een huis.
alleen de stome asbak staat net op een rotig plekje.

gr Sander.

autott01247.jpg
 
Uhm.....
Hij ligt nog bij de spuiter. Wachtend op wat kleine dinkjes, maar het is daar druk....
En ik heb ook alles nog niet af, zodat de kap er weer op kan, dus ik vindt het niet zo erg......


Mooi bruut uiterlijk!
Lekkere Yank Car! Zeker enkel een sober 4x4 stickertje op de achterkant maakt het helemaal af!
 
Was dit met de FlatIrons?

Ik zou als ik jouw was eens kijken voor de Mudslingers of Flashpoints van RC4WD.
Ik denk dat de Flashpoints niet verkeerd hier zouden onderstaan, en gezien het profiel zullen die het goed doen in zand en losse grond.
 
Was dit met de FlatIrons?

Ik zou als ik jouw was eens kijken voor de Mudslingers of Flashpoints van RC4WD.
Ik denk dat de Flashpoints niet verkeerd hier zouden onderstaan, en gezien het profiel zullen die het goed doen in zand en losse grond.
hey Mark,
je bedoelt deze:mrgreen:
ik heb ook gelijk de vaste assen mee laten komen van RC4WD.
de achter wielen zitten nu echt lekker stijf en recht :rolleyes:.
zaterdag komen er ook actie foto,s.

gr Sander.

autott01276.jpg

autott01277.jpg

autott01278.jpg

autott01280vv.jpg
 
Back
Top