Was trouwens nog wel even zoeken naar de schakel as.. Deze zat aan de doos vast geniet. Ik had het in een eerder verslag gelezen, maar ben er toch in getrapt.
ja dat was ik

.
heb 3 weken moeten wachten op een nieuwe.
wat je nu al wel kan doen is de schakelbak verhogen, voor meer bodum spelling.
want de body moet 1cm verhoogt worden, als je de zet van Junfac er onder zet. tenzij je met de 95mm banden gaat rijden (de standaard banden) ik zelf heb banden 106mm en die komt anders tegen de body aan tijdens het inveren.
in mijn verslag heb ik het uitgelegt hoe ik het gedaan heb.
het hoeft niet maar dan heb je minder bodum spelling.
ook een aanrader zijn de aandrijfassen van Junfac die kunnen verder in en uit schuifen, ook kunnen ze onder een grotere hoek draaien.
en die is nodig bij de 4link zet van Junfac.
de standaard aandrijf assen hielden de veerweg tegen omdat ze niet vergenoeg in konden schuifen.
ook de schakelservo heb ik achter de schakelbak geplaatst.
om dat de stuurservo tegen de schakelservo aan kwam.
ja je moet een beetje knutslen om hem tot een nog betere terein wagen te maken.
als je nog vragen hebt kom maar op, ik kan de auto binnen een uur uit en inelkaar zetten zonder tek. en schroefjes over te houden

.
ik heb ook bij rc4wd ook aandrijf assen voor de achterwielen gekocht.
nu kunnen de achter niet meer sturen en zitten kaars recht onder de auto. een linkje.
RC4WD - The Ultimate RC Products
nou bouwze weer verder.
oh ja en de schakel bak moet nu al soepel lopen.
loop hij wel maar een beetje stroef.
doe er dan een ringetje van 0,2 mm tussen (zie foto)
dit was bij mij echt nodig.
gr Sander.