haha,.. ja, dat is ook wel weer zo. dat gaat hem dus niet worden.
Nee, moet even kijken hoe ik de rank ga doen. Heb ook maar een redelijk beperkt pallet aan verf, en voor deze 3 poppetjes nieuwe verf kopen alleen om de rank te doen lijkt me wat overdreven. Dus maar even kijken hoe ik dat ga oplossen.

Ik vind ze in ieder geval best mooi passen, dat is al heel wat.
Heb ook besloten om de zimmerit van de toren opnieuw te doen. na een beetje foto's etc te hebben bekeken, kom ik er toch wel achter dat dat gewoon nergens op lijkt eigenlijk. (lijkt nu alsof eerst de horizontale strepen over de volle lengte gemaakt zijn, en vervolgens de verticale er doorheen getrokken zijn van boven tot beneden. )
Ik zal eerst maar voorzichtig met de romp beginnen. als dat enigsinds mooi word, denk ik dat ik de turret ook nog gewoon een keer probeer.
Verder ben ik ook aan het kijken naar de terugslag van de loop. Ik heb er nu nog de originele Tamiya module in zitten. (met dat grote tandwiel.)
Maar zit er toch aan te denken om deze er uit te laten, en de terugslag om te bouwen naar een servo. (even als de hoogte van de loop, originele tamiya wieltje er uit, en een servo met servo saver er op. Heb nu namelijk het 'probleem' dat als ik te snel over een hobbel ga, de loop naar beneden zakt onder z'n eigen gewicht. dat kan de bedoeling ja niet zijn.
Genoeg te doen in ieder geval.
Maar als eerst de commandant eens vast zetten. dan weet ik hoeveel ruimte in binnenin over houd voor de servotjes.
Ook wil ik nog kijken naar een flits om in de loop te plaatsen. Heeft iemand hier misschien nog een Taigen xenon flits ofzo liggen?