ik wou net zeggen ik ga er geen 40 euro ofsow voor neerleggen dan scheur ik lekker door op de 4 mini body's
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het eigenlijk niet meer als normaal vinden dat je een eventuele opkoper voor die body korting zou krijgen... Uiteindelijk blijft het jouw bestelling, dus als jij hem kwijt wilt moet de ander er in ieder geval een voordeel uit kunnen halen![]()
ok, heb gisteren nog gereden met deze auto (heb er een oud setje foam banden onder gezet (note: oud, niet versleten, het foam is iets harder geworden) ziet er erg gaaf uit zoals ie daarme de bocht om komt!ik moet nog eens kijken of ik een filmpje kan maken (geen idee of m'n camera dat wel kan!)
maar dit brushless setje past erg mooi in deze auto, rijd fantastisch. ok, bij het optrekken moet je niet meteen plank gas geven, dan slippen de voorwielen, en de top had wat mij betreft ook wel iets hoger mogen zijn. hoewel, als ik op straat rij is het wel vrij stevig! ^.^
de rijtijd is ook erg goed. Heb nog niet exact getest, maar volgens mij kom ik wel aan (ruim?) een half uur rijtijd met dit setje. dat is op een 3600MAh GM of Intelect accu. ben er echt zeer tevreden mee.![]()
vind het wel ok zo eigenlijk. Golf3 kap zou inderdaad leuk zijn. Heb er ook zo ene (echt dan).