Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sorry geen fotoos,
was hpi of carson,weet het merk niet meer,
was lexan,
op mp die die twingo heeft staan die heeft er eentje geloof ik over genomen,vraag hem om een foto
mvg markioo
niet dat ik weet,
maar voor mn twingo project heb ik toch ook graag een interieurtje erin en een vuilafdichting,
heb al iets geprobeerd te maken van een bakje van de chinees,maar enkel wat erin zat was naar mn smaak,het bakje niet,na zoveel knip/meet werk,
nog iemand trouwens een renault twingo m01 02 03 04 schaal???????????
zie mp tamiya twingo,ik bied nu 12 euries,hoop dat het lukt,15 euries is het wel waard max,hij heeft er meerdere,leuk een twingo cup,
mvg markioo
dat zou idd ook goede oplossing zijn maja die maken ze helaas niet vor de m03 ( toch ) ?
Hallo,
Ik heb ook het blauwe chassis voor de M03 op marktplaats gevonden. Dan heb je helemaal een speciale. Ik ben er zelf ook naar op zoek, ik ga van mijn Mini een showmodel maken.
Ik heb mijn Orion Revolution Endbell kapot gereden. Bij de lokale rc-baan heb ik een muurtje meegenomen en toen is me de voorfusee tegen de enbell aangekomen en is er een stuk uitgeslagen. De baas van de baan had nog 2 Revolution Endbellen en ''hoezen'' liggen. Die heb ik voor 20,- gekocht en die waren bijna ongebruikt. Ik heb nu een 8X1 Revo (Orion Element hoes en endbell met GM Pro Series Modified Anker) 9X1 Revo (Atsushi Hara hoes en endbell met Revolution Modified anker). De 8X1 heeft onoemmelijk veel koppel door de nieuwe veren en borstels en de 9X1 heeft ook weer nieuwe koolborstels en veren en die komt weer in de Mini. Jammer dat de ESC een
8+ T limiet heeft. Ander gaat de 8T er toch in. Hij zit nu in mijn Ultima, maar de Shotkey (??) Diode is zo warm geworden dat hij het plastic heeft laten smelten.....
Groetjes,
Roger Schouteten
PS: Ik hoop niet dat dit ERG Off-Topic is......