De wielmeenemers zijn niet van Tamiya. eigenlijk weet ik niet van welke merk ze zijn. ik heb ze gekocht bij de lokale modelbouwboer.
Bij deze de foto's hoop dat ze een beetje duidelijk zijn.
Links de originele lager van de originele hub en rechts de lager van de 3 racing. ze verschillen zowel in de hoogte als in de breedte.
Hier weer de zelfde foto maar dan in een andere hoek.
Ook hier weer links de originele hub links met de lagers en rechts de 3Racing.
Hier in een andere hoek weer.
weer een andere hoek.
Hier zitten de lagers er in. duidelijk een andere formaat.
ze zitten er goed in. steken beide lagers niet uit de hub.
hier weer in een andere hoek.
zo hoop dat alles duidelijk te zien is!
snappen jullie het nog?
enigste wat ik er uit kan halen is dat ze het verkeerde onderdeel in het verkeerde zakje hebben gestopt.
anders weet ik het ook niet meer.
ow nog terugkoment op de wielmeenemers. deze zijn evenhoog en de pennetjes gaan er even diep in. dus daar wilgt het zeker niet aan.
ik heb namelijk de wielmeenemers geprobeerd er op te zetten op de originele hubs en daar heb ik geen last mee.
Bij deze de foto's hoop dat ze een beetje duidelijk zijn.
Links de originele lager van de originele hub en rechts de lager van de 3 racing. ze verschillen zowel in de hoogte als in de breedte.

Hier weer de zelfde foto maar dan in een andere hoek.

Ook hier weer links de originele hub links met de lagers en rechts de 3Racing.

Hier in een andere hoek weer.

weer een andere hoek.

Hier zitten de lagers er in. duidelijk een andere formaat.
ze zitten er goed in. steken beide lagers niet uit de hub.

hier weer in een andere hoek.

zo hoop dat alles duidelijk te zien is!
snappen jullie het nog?
enigste wat ik er uit kan halen is dat ze het verkeerde onderdeel in het verkeerde zakje hebben gestopt.
anders weet ik het ook niet meer.
ow nog terugkoment op de wielmeenemers. deze zijn evenhoog en de pennetjes gaan er even diep in. dus daar wilgt het zeker niet aan.
ik heb namelijk de wielmeenemers geprobeerd er op te zetten op de originele hubs en daar heb ik geen last mee.