Tamiya TA05

• Topicstarter Topicstarter F1mechanic
  • Startdatum Startdatum
ik zie nou net dat in start van de topic dat juist wel de meeste onderdelen passen.
wie heeft nou gelijk?

aan de MOD: kan het worden verplaatst naar het onroad gedeelte?

het is dat ik er wel één wil kopen, maar mijn buurt winkel verkoopt alleen maar onderdelen van de ander ta-0..'s. dus als ik dan iets kapot rijd dan moet ik maar geluk hebben of de onderdelen te koop zijn.

Tamiya TA 05

Darkfire, ik rij zelf al meer dan 4 jaar met de TA 05. In die jaren heb ik slecht een keer een rechter voorwiel ophanging moeten vervangen. Stuurfoutje!!! Daar naast heb je de gebruikelijke slijtage/vervanging van bv je tandwielen en snaren.
Zorg dat je die dingen op reserve hebt en je probleem is opgelost.

tja, ik kijk hoe vaak ik iets kapot rijd met mijn rustler.
ik heb hem al een jaar en heb al een shocktower, draagarm, spur, wheelnemer en stub axle kapot gereden. dus ik kan snel schade rijden terwijl iemand anders nog niks kapot heeft gereden in jaren dat hij hem heeft.
maar dat is offroad, dus vooral crashen, springen, bashen en racen tegen de robotgrasmaaier(die je kruipend inhaald).
on-road daarin tegen heeft geen hindernissen en alleen maar vlakke weg, dus schade rijden maakt het een stuk moeilijker.

Tamiya TA 05

Hotwheels is het circuit in Deventer. Vanaf Diepenveen is het maar een paar KM.
Ga er maar eens kijken op een zondag . Kun je zelf wel inschatten waar en hoe de schade gereden wordt.

Iemand toevallig nog iets te koop staan van een TA05 in goede staat.
Welke uitvoering maakt niet uit.

Liefst een TA05IFS of TA05VDF

greets!

Na een jaar niks met m'n TA05 te hebben gedaan, wil ik maar weer is gaan beginnen...

Ik wil binnenkort bij rcmart.com een titianum srewset gaan bestellen, maar ze hebben alleen die voor de TA05 V2, en ik heb een V1....

Dus weet iemand of er veel verschil tussen de schroeven van de V1 en V2 zit?

Oke bedankt! dan ga ik daar waarschijnlijk bestellen.

Let wel op, die zijn van 3Racing. Ik weet niet of je die van Tamiya echt wil. Ik heb op mijn Tamiya DB01 ook die van 3Racing en die zijn heel goed. Of die van Tamiya beter zijn weet ik niet. 'T is maar dat je het weet :D

Back