M
MaxiBas
Guest
3racing is goed hoor, tamiya is alleen maar duurder 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik kan ze niet vinden, weet bijna zeker dat ze hier in staan . ik kan ze niet meer vinden wellicht anderen?Heb je een voorbeeld daarvan?
Ik kan alleen kegel tandwiel diffs vinden, maar die zijn voor de TA-05 VII en IFS. Zouden deze ook in de standaard TA05 passen.
Ik weet dat de diff een tandje meer heeft (37T ipv 36T) maar dat beinvloed alleen de overbrenging een beetje. Dit kan je eventueel compenseren met een kleinere pinion. Als hij mechanisch past en de riem ook nog af te stellen is lijkt me dit wel wat.
Maar ik ben wel nieuwsgierig naar jouw voorgestelde diff Yusuf...
Te smalle lagers gekocht?
ik heb in totaal 4 lagers, 1 voor de binnenkant en 1 voor de buitenkant.Idd het lijkt wel of het binnenste lager er niet in zit.
De outdrive van je aandrijfas zit veels te diep in de hub.
Daardoor komt hij aan de buitenzijde te ver en kun je doen wat je wil maar blijf je speling houden.
Horen hier niet gewoon de lagers in die ook uit je oude hubs zijn gekomen?? of is het zo dat je een ander type lager nodig hebt met deze alu rear hubs?
Hoeveel lagers heb je gekocht bij je LHS?
2 of 4?
mvg Roy
Ffies een ander vraagje dan.
Ik zie een wiel meenemer(de zeskant) en een grote ring.
Is het niet zo dat eerst de ring tegen de lagers aan moet komen, dan de pin door de aandrijfas en daarna de zeskant er op?
Dit lijkt mij tenminste logisch daar de ring niet de mogelijkheid heeft om de pin te herbergen.
Of vergis ik mij en is dit 1 geheel?
Ik weet dat je BV bij een TRF416 de mogelijkheid hebt om zo een bredere spoorbreedte te creeren.
Ook vraag ik mij af of deze wiel meenemers van Tamiya zijn?
Als deze hub het zelfde is qua afmetingen als de originele hub dan zou het gewoon moeten passen.
mvg Roy
ik heb een ta05 ifs origineel. en dit zijn de assen die ik er bij heb gekregen.MAW hier zitten dus de verkeerde assen in(waarschijnlijk de TA05 assen ipv de IFS assen).
Dan is het idd niet zo vreemd dat het niet past.
Hij had dus de gewone TA05 achter hubs moeten hebben ipv de IFS type.
Is deze auto soms opgebouwd om te driften?
Dit zou verklaren waarom de achterzijde breder is gebouwd en de IFS hubs niet passen met deze aandrijfassen.
Maak eens een foto van de originele hubs en de 3racing hubs naast elkaar.
Dan zal je denk ik het direct zien.
mvg Roy