Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ach,gewoon naar de Gamma of Praxis en een beetje gokken welke past dan zit je wel goed.
Neem alleen geen te kleine want dan kun je wel eens je kopjes doldraaien zoals Joris al zegt.
Oh nee.....neem een originele TAMIYA-schroevendraaier :!:
daar heb je jarenlang plezier van, en past precies.
Iets van de Gamma maakt je Tamiya-schroefjes kapot 8O
Ach,dat valt wel mee hoor
Kep er nog nooit een kapot gedraaid terwijl me TL01 toch wel vele malen uit elkaar is geweest.
En zo'n tamiya schroevendraaier,ik ken zo onderhand de prijzen van tamiya spullen zoals de tuning etc.
Ik gok dus dat zo'n schroevendraaier al snel 10/15 euro kost??
Is zo'n TA-05 nog een beetje geschikt om op een hobbelige klinkerweg te rijden? Qua wegligging dan, dat je kwetsbaar bent voor zand en steentjes weet ik. Of kun je dan toch beter een TB-02 ofzo kopen.
Beter TB02,Snaar aangedreven auto's hebben nogal stofzuiger effect voor steentjes en dat wil je natuurlijk niet.
Maar voor hobbelige klinkerweggetjes is je TL01B een veel betere auto.
TA05 is toch echt meer circuit wagen hij is ook gebaseerd op echte topauto's zoals TRF 415 ook zijn veel onderdelen uitwisselbaar met: TB evo's,TA04,TRF serie.
Wat betreft de wegligging moet je gewoon goede dempers hebben. Niet te hard geveerd. Dan stuitert de auto als een gek. Een TA05 kan je wel een goede wegligging geven op zo'n ondergrond, maar die steentjes lijken me gewoon vervelend.
De TA05 is meer een buikschuiver voor op een strakke ondergrond. Op een klinkerweg lijkt mij een offroad auto leuker.
mijn ta-04 rustig rijdend over klinkertjes,,, PFFF op zijn hoogste stand nog steeds de klinkers schrapen,, voortaan til ik hem wel naar het asfalt in plaats van rustig rijden,,
past wel,gebruik aub nou eens de zoekfunctie want dit is al honderden keren geschreven.
Er bestaan special off-set velgen daar word je auto dus breden door,dan zal een 200mm dus ook passen maar waarom zou je dat willen?
Ik ben gister weer naar me club geweest en daar had iemand ook een TA05 en ik natuurlijk gelijk hongerig er op af om te kijken hoe hij er nou in 't echt uit ziet,ik moet zeggen toch wel erg anders als op de plaatjes.
Veel steviger en het is ook een best brede auto vergeleken met andere auto's die ik er naast heb gezet.
De eigenaar had hem ook pasnet en ging er voor het eerst mee rijden dus was hij nog niet helemaal goed afgesteld,maar hij was erg onder de indruk en zij dat hij hem beter vond rijden als zijn TB evo4 en die is toch even wat duurder.
Ohja voor ik het vergeet:
Ik ga vrijdag naar Roal om het volgende te halen:
Tamiya TA05(duh!!!)
GP 3300 accutje
Setje Schumacher mini-pins
Setje Dishvelgen
Spuitbusje(iemand idee voor de ferrari kap,kleur?)
Ik ben van plan om een bouwverslag te gaan maken en houd jullie op de hoogte.
Ohja F1mechanic: we hadden nog wat te goed he:FOTO'S!!!!
Oh en voor de mensen die geinteresseerd zijn in de electronica dit komt er voorlopig in:
Motor:GM Grand Prix Stock 19T
Esc:Onbekent merk,klein zwart ding met rood koel element er op,no limit geloof ik.
Servo:Robbe FS 110BBMG
Zender:Robbe Futaba Attack
Accu's:2xSanyo 3600 stick,1xGP3300 side by side.
Lader: TLP Expro