M
mikky32
Guest
voor wat hardere veren en achter wat zachter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jester zei:Heeft iemand ervaring met het rijden met de standaard veren? Ik las ergens dat het het beste is om rond om dezelfde veren te gebruiken. Ik heb nog wat last van overstuur en ben nu daar een oplossing voor aan het zoeken.
corsa57 zei:hoi, even een vraagje
Ik heb een TA-05 en ik zit met een probleempje als ik aan het rijden ben een andere auto rijdt tegen men voorwielen tijdens een bocht (als ik stuur dus) blokeren de wielen in die stand en kan ik alleen maar helemaal links draaien of rechtdoor.
Wanneer ik de wielen weer in het midden duw dan voel ik een klik en hop ze zitten weer goed.
iemand een idee of oplossing??????
grtzzzz
Robert K zei:Je Dogbones zitten dan niet goed (Die assen tusen je diff en je wielen) Hiertussen moet je even kleine rode rubberen ringen stoppen zodat ze niet meer heen en weer kunnen bewegen, Dit staat overigens ook in de bouwbeschrijving.
Groet Robert
corsa57 zei:Versleten da zou me verbazen want ik heb slechts 5 maal gereden dat zou ik weel heel snel vinden.
Je weet naturrlijk nooit.
Harmless zei:Even een vraagje tussendoor...
3Racing alu schokbrekers, in hoeverre zijn deze vergelijkbaar met de TRF schokbrekers?
Ga er vanuit dat in beide schokbrekers dezelfde demperolie in zit en dat er dezelfde rijhoogte mee ingesteld staat en dat er dezelfde veren opzitten.
Ik heb achterin naar mijn idee toch iets teveel flex en teveel veerweg.