Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Omdat wanneer ik bochten neem ik het gevoel heb alsof ik met een 2CV aan het karren ben.Oscar zei:Ik heb achterin naar mijn idee toch iets teveel flex en teveel veerweg.
Waarom denk je dat ?
Omdat wanneer ik bochten neem ik het gevoel heb alsof ik met een 2CV aan het karren ben.
Ik begrijp dat er iets roll moet zijn aan de achterkant, maar als ik de achterkant op dit moment vergelijk met de voorkant dan lijkt de achterkant wel erg slapjes.
quakel zei:Kan iemand me vertellen waarom ik mijn TT-01R (incl. kogellagers, vrijloop, kogeldif. oil dempers alu. stuur) zou moeten vervangen voor een TA-05. We rijden met deze RC auto's buiten.
Bij slecht wegdek geeft een TA-05 weinig voordeel, toch?
quakel zei:Kan iemand me vertellen waarom ik mijn TT-01R (incl. kogellagers, vrijloop, kogeldif. oil dempers alu. stuur) zou moeten vervangen voor een TA-05. We rijden met deze RC auto's buiten.
Bij slecht wegdek geeft een TA-05 weinig voordeel, toch?
aaron zei:hallo
ik ben aaron en ik rij al een tijdje op het parkoer in houthalen
normaal rij ik met een rs4 evo van hpi die benzine maar heb ook een sprint 2 van hpi
nu is mijn vraag hoe goet is zo een TA05 van tamiya want ja ik dacht mss zo een te kopen binnenkort maar ik weet niet dat deze goed genoeg is en snel genoeg en vooral zijn wegligging
want nu rij ik met de sprint met een 17x2wikkeling en dees gaat tamelijk vind ik zelf nogniet zoals een xray maarja de prijs is ook veel verschillend he
alvast bedankt voor jullie reactie's 8)
Furious Jay zei:Mijn god, 20 jaar en dan zo schrijven... Of je moet een excuus hebben zoals dyslectie maar anders vind ik het zwaar triest en ik krijg spontaan zin in een Breezer... Punten, komma's en hoofdletters is één ding... Gooi er eens een spellingscontrole overheen en dat ding slaat op hol man!!!
Wat is er aan de hand in nederland vandaag de dag met al die vage taal op het internet, zijn we het "normaal" schrijven verleerd ofzo?