Tamiya TA05

• Topicstarter Topicstarter F1mechanic
  • Startdatum Startdatum
[/quote]Jaja die belgen toch he ;-)
Wij zijn zo slim dat we in plaats van flitspalen en vluchtheuvels te zetten scholen bouwen ;-)
niet helemaal mee eens....daarnet toen we terugkwamen uit mol(pro4racer en ik).....stop politie net voor de grens en ja hoor boete :(

Jaja die belgen toch he ;-)
Wij zijn zo slim dat we in plaats van flitspalen en vluchtheuvels te zetten scholen bouwen ;-)
niet helemaal mee eens....daarnet toen we terugkwamen uit mol(pro4racer en ik).....stop politie net voor de grens en ja hoor boete :(
[/quote]

Hup se weeral bewijs van slimheid ;-)
Als ik in nederland geflitst word betaal ik gewoon niet :D
Bij ons staan ze u op te wachten en innen ze cash :D

2705330624-thumb.jpg

2705334183-thumb.jpg

me kap met ps 49 alumized blue leuke speciale metaal kleur

Ik zoek een goed dempersetje voor een niet al te hoge prijs. Ik had laatst een soort TRF dempers gezien maar dan namaak of iets dergelijks. Ook moeten het niet te lange zijn want dan is de rijhoogte niet zo goed in te stellen :wink:

Is dit een goed setje?
hnes45_000.gif

Groetjes,
Maurits

de dempers die standaart er op zitten zijn al prima,zeker beter dan die op het plaatje.
Je moet mischien eens wat met de olie spelen en zo een betere afstelling zien te vinden.

Waarom zou je in hemels naam andere dempers willen dan Tamiya Dempers.

Tamiya staat bekend om het hebben van de beste Dempers.

Om een voorbeeld te geven Schumacher heeft een onder deel geproduceerd zo dat je Tamiya dempers kon plaatsen op de Mi2 en Mi2EC Dat geeft dus al aan dat de Dempers van Tamiya van goede kwaliteit zijn en dat ze door pro's verkozen worden. Wat wil je nog meer.

Vraag de volgende keer op Ede oid. gewoon even aan iemand og hij je wil helpen. Het is rond uit onverstandig om nu geld uit te geven aan een nieuwe set dempers terwijl je een top set op je auto hebt.

Groet Robert

Hallo,

Ik ga Corally foambanden bestellen met 40gr shore maar met een 45gr shore rand aan de buitenkant dat happen voorkomt :)
wiel6spband.jpg

Mvg,

Maurits

@Joris:

Het advies van Robert K was om even te kijken naar jou afstelling. Zou ik mogen weten wat je afstelling is? :)

Groetjes maurits

tuurlijk mag je m weten :)

ik zal m zo even voor je uittypen :) T is alleen wel heel specifiek op de rij locatie gericht. Ik merkte dat ik bij andere binnenbaan compleet andere setup reed.. maar een richtlijn kan nooit kwaad..

hey 'Bono' ik reed afgelopen zondag niet mee, de keer ervoor was ik er wel. Toen hebben we t nog gehad over je evo 3. Ik aan de tafel achter/ voor je. Ik heb die flipflop ferrari 360 modena body :)

HAHA Yes i remember.

Afgelopen zondag was er ook een nieuwe jongen emt ook een ta-05.
op de site van motorsport bij foto's 29 februari staat op de meest rechts foto die ta05 vooraan met de geel/witte stratus kap.
mischien ervaring/setup ideeen uitwisselen?! :wink: :D

Groeten Bono

Bij de standaard banden die bij de Ferrari F430 body geleverd worden, lijkt het net of er een slag in een van mij wielen zit. Ik weet zeker dat ik hem goed heb gemonteerd heb :? Weet iemand wat het kan zijn?

Weet je zeker of je je band er wel "goed" op heb gezet? Kijk even of je band goed over die "vijfhoek" (ik weet ff niet hoe we dit vijfhoekige geval noemen :oops: ) valt. En dus niet dat hij er scheef op zit ofzo.

ja dan kan je velg krom zijn...
Ikzelf heb de mercedes wielen maar neem aan dat die van de zelfde hardheid zijn,veel te hard dus je kunt beter met zachtere dishwheels rijden.
Overgens merk je er niet veel van tijdens het rijden want door de snelheid die het wiel maakt trekt het weer recht.

Ik heb die Ferrari F430 kit ook gehad, die velgen zijn naar mijn idee niet echt makkelijk te vervormen. Ik krijg ze met de hand in ieder geval niet zomaar krom, denk ook niet dat ze dan weer door het rijden recht getrokken zullen worden.........

nee dat klopt bij harde velgen gaat dat niet,wel bij zachtere.

En over welk vijfhoek ding heb je het?

Het enige wat ik kan bedenken is de wielmoer?
Die zal er wel goed opzitten,dat is metaal op metaal dat draai je er niet zomaar even scheef op.

Back