Tamiya TA05

• Topicstarter Topicstarter F1mechanic
  • Startdatum Startdatum
ik heb eventueel een speciaal tooltje om lagers zonder beschadigingen eruit kan halen en er weer inpersen...

sjorsji, je hebt pb erover

je kan je oude glijlagers er heel makkelijk uit krijgen door gewoon een corally goudcontact busje er op te zetten en met een hamer er op te rammen. Die busjes hebben precies de goede maat. Om je lager er in te krijgen kun je het beste een oud anker pakken en daar de lager omheen doen. En dan kun je hem zo op zijn plaats drukken en dan met een stomp groot voorwerp m inderdaad aandrukken.. succes! ;)

Snoebel:
Gewoon L.H.S. ROAL, RC-Pitstop, PK-racing, moet geen probleem zijn. Van Xray weet ik zeker dat ze passen, De andere merken niet!. Schumi bijvoorbeeld is dacht ik iets smaller. goed dat is uit te boren.

Erik: Ik is arme student, ik studeer: hoe alles zo goedkoop mogelijk oplossen :mrgreen:

Joris. Niet iedereen heeft een oud anker :wink: maar bijvoorbeeld wel de achterkant van een schroevendraaier, (deze past bij mij net weer erg mooi). Maar het punt van het anker, Je naker zal scheeft trekken door het magnetiesche veld wat er in het huis is. Daardoor zul je je lager er ook scheef in "duwen".
En aandrukken is makkelijke gezegd, ik heb zelf toch wel aardig rake tikken uit moeten delen met de hamer soms...

Groet Robert

joris, je gaat wat competitie krijgen a.s. zondag op rc-motorsport :D

thnx allemaal voor de info over de 23T motor!!!!

whoe, eindelijk mn bestelling binnen:

-zwarte TE-37 velgen (zwart omdat ze goedkoper waren ( :lol: ) en iedereen chroom heeft
-inserts, soft
-pit schmitsu bandjes
-koolborsteltjes
-koellichaam voor de motor (van tt-01)
-ps-7 (oranje)
-ps-5 (zwart)

hier de spullies:

CIMG2959.jpg

CIMG2960.jpg

CIMG2961.jpg

CIMG2962.jpg

fotootjes van me vers gespote supra body (van het chassis kit)

CIMG2963.jpg

CIMG2964.jpg

CIMG2965.jpg

CIMG2966.jpg

morge stickers plakken en duidelijke pics :D

commenst please :P

WOW.. da ziet er mooi uit... ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij helemaal af is... :)

nou ikt zo bekijk.
ik heb eens een 250 z gezien in precies dezelfde kleuren alleen zwart was toen carbon of was dat ook de bedoeling later te maken?

ziet er cker gaaf uit. :thumbsup:

mooie kap zeg alleen vind ik dat oranje niet heel mooi zoals ik hem buiten zie(iets donkerder vind ik mooier maar dat word wel weer heel donker maar zo heeft iedereen zijn eigen mening)

het oranje ziet er op de foto's heel vaag uit :?

irl is het veel mooier 8)

Komt er nog een spoiler op?? Eerlijk gezegd vind ik m er erg cheap uitzien, net zo een speelgoedwinkel autootje :roll: Jammer, want t is volgens mij een zeer mooie kap normaal. Maar goed, ieder zijn ding toch :) Vind die bandjes en velgen er overigens wel echt vet uitzien!
Ben je er al mee op t circuit geweest??

spoiler en alles komt er nog op ;)

daarbij ben ik nog niet klaar met stickeren :lol:

en int echt ziet t er niet zo nep uit

ik vindt oranje ook leuk. ZO duidelijke taal lijkt mij hahaha :P

mazda66up.png

mijn kap is net zo mooi als deze :!: :P

Ben eerst langzaam de hobby maar weer aan het opbouwen dus had het eerst maar even bij mijn xray 1/18 gelaten..ben beetje op zoek naar nieuwe 1/10 dus rustig opbouwen maar weer :wink:

heb altyd serpent impact 1/10 en serpent vector 1/8gereden

en nu fijn een micro :idea:

Heeft er iemand enig idee waneer er weer een nieuwe lading Ta05 hop-ups binnen komen?
Me diff's beginnen nu toch wel aardig versleten te draaien :cry:

Een diff dat versleten draaid... Herbouwen?? Anders gaat het je een vermogen aan differentieëlen kosten :mrgreen:

Over spullen die niet binnen komen kun je toch wel de levenancier bellen?

Groet Robert

Back