Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joris zei:Vandaag grote Modelbouwforum testdag gehad denk ikhaha! enkele members van hier zijn wezen rijden bij RC-motorsport.
Ik had mijn torquerods uitgetest, het was 1 grote ramp. Ik had totaal geen grip meer met de auto. Toen ik de voorste rod weghaalde werd de grip al beter. Toen ik de achterste weghaalde werd het nog beter. Maar het was nog niet de oplossing.
Uiteindelijk andere demperolie achter erin gedaan, en mijn droop anders afgesteld. Daarna ging de auto als een speer. Wat overigens wel opviel, de ferrari 360 modena geeft duidelijk minder grip achter dan de mazda 6. Deze is dus nu in bestelling..
Misschien heeft sander of ronald nog wat toe te voegen??
Joris zei:Misschien gekke vraag; maar zouden jullie een foto kunnen posten van jullie diffhuizen. Dus vanaf het midden van de auto richting de voor of achterkant. Dan kan ik zien of het normaal is wat mijn auto heeft.. Thanks alvastIk zal morgen even fotootje maken van mijn auto..
[edit] T was even t topic doorspitten, maar uiteindelijk kwam ik deze foto tegen, hier is duidelijk te zien dat zijn diff wel recht zit.
Mijne zie je echt scheef zitten, hij nijgt naar 1 kant toe. Toch raar!![]()
[/edit]
[edit2] Aangezien ik nooit rust in mijn kont heb, heb ik toch even 2 foto's gemaakt. De standaard brakke kwaliteit die jullie gewend zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Je ziet duidelijk dat de diff's behoorlijk scheef zitten..
![]()
![]()
[/edit2]