F
FASTER->you
Guest
komen er ook trf dempers op ??? en wat zijn universals ??? jah, universeels ... maar wat universeel ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joris zei:@oscar: als je dan toch zo investeert in die auto, koop dan ook gelijk universals en de versterkte diffs :wink:
Joris zei:rijders hadden steeds dat de banden gingen hoppen in een bocht, dit kwam omdat de aandrijfas bijna eruit schoot, dan gaat ie als het ware happen. Andere rijders hadden er geen last van..
HansGSI zei:Joris zei:rijders hadden steeds dat de banden gingen hoppen in een bocht, dit kwam omdat de aandrijfas bijna eruit schoot, dan gaat ie als het ware happen. Andere rijders hadden er geen last van..
8O aha, heeft mijn TRF ook last van, kan je ook zien, rond om bij de achterbanden van die vage uitgesleten kuilen zegmaar...
zal de aandrijving es checken!, thanx![]()
Pasqual zei:Ik heb geen idee hoe een TA-05 precies in elkaar zit, maar zit de servosaver wel goed?
Jester zei:Ik mis alleen iets in die TA-05. Waarom zitten de ouderwetse snaren er nog op? Je hebt nu van die blauwe die niet rekken.....
..