Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik ben vandaag ook in ehv geweest mar kheb geen evo 5 gezien.. :|F1mechanic zei:Goed om te horen.
Deze week moet de auto nog wel afkomen. Ik zal nog wat foto's van het bouwen plaatsen.
Volgende week eens kijken hoe de auto rijdt. Zaterdag gewoon alles checken en Zondag een wedstrijd in Eindhoven in de 19T klasse.
Ik ben erg benieuwd.
Alwin.
Roger zei:Mooi verslag!! Maare.. adviesprijs van 499???? Dat is net zoveel als mijn MSX Marc Rheinard Edition....
Pasqual zei:Roger zei:Mooi verslag!! Maare.. adviesprijs van 499???? Dat is net zoveel als mijn MSX Marc Rheinard Edition....
Advies prijs is wat anders als de verkoop prijs. (Vaak dan)
Bij het na meten bleek dat de Evo 5 standaard met 0.5 graden toe-in achter geleverd wordt. Dat is in mijn ogen erg weinig en heb ik dus direct aangepast en op 2 graden gezet.
F1mechanic zei:Bij het na meten bleek dat de Evo 5 standaard met 0.5 graden toe-in achter geleverd wordt. Dat is in mijn ogen erg weinig en heb ik dus direct aangepast en op 2 graden gezet.
Dit snap ik niet. Volgens de handleiding heeft de achterwiel ophanging heeft blokje XA binnen en E buiten (voor-achter mag ook). Tussen de letters zit een halve graad. XA is smaller dan A.
F1mechanic zei:Ik heb de opening bij de stofkapjes opgelost met een paar laagjes tape (3laagjes). De kapjes schuiven er nu perfect tussen. Ik wil de dikte nog even meten en dan een klein stripje kunstof op de zijkant van de kapjes plakken.