B
bert de ruygt
Guest
Ben vanaf nu gewoon bert de ruygt :lol: Maar waarom ineens geen snaren meer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bert de ruygt zei:Ben vanaf nu gewoon bert de ruygt :lol: Maar waarom ineens geen snaren meer?
Robert K zei:Jaap, allereerst mijn oprechte excuses, ik heb iets te overhaast gepost, zonder even tot 10 te tellen en rustig je post te snappen.
Vasco, ik geef niet de schuld aan de auto (of aan Tamiya). Alleen de output's vindt ik minder. Maar zoals Chris al aangeeft is daar ook ee nverklaring voor. Ik was al aan het kijken naar de MRE output's dus die komen er zeker op. Ik heb ook Modified met One-way gereden, het "voelde" langzamer aan. Ook remmen ging redelijk, maar als je maar iets scheef aankwam werd de achterkant (logiserwijs) instabiel. wat je niet hebt met een spool. Ook remde de auto minder (wederom logies). Daarom vondt ik spool toch wat fijner rijden. Zeker modified, dan kun je bij een stuurfout je kl0ten nog een keer redden.
Op de DTC ben ik destijds zeker alle 3 de keer uit gevallen. de eerste keer vanwegen een lege accu, de 2de keer vanwegen een schroefje dat los was, en mijn eigen bouwfout was!. de laatste keer door een persoon die me iedere bocht eraf ramde, en de laatste bocht vloog mijn accu er uit. Goed des al niet te min. De evo 5 wordt weer opgebouwd, ditmaal met MRE output's en een Robi 64 Spur. En dan gaan we rijden op AMCC
Groet Robert
Robert K zei:Je moet er natuurlijk wel op letten dat deze auto's ontzettend hard gaan, een TT-01 van 100 euro gaat stukken minder hard.