Ja abs uitgesneden en er op geplakt pietHallo Bertus,
Helemaal Top.
Bekijk bijlage 411025
De Volvo Iron Mark op de plek waar hij hoort, op de grille.
Heb je zelf de grote VOLVO letters gemaakt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja abs uitgesneden en er op geplakt pietHallo Bertus,
Helemaal Top.
Bekijk bijlage 411025
De Volvo Iron Mark op de plek waar hij hoort, op de grille.
Heb je zelf de grote VOLVO letters gemaakt ?
Bedankt Pieter,
Ja kees , kleine micro motoren, cilinders zijn van ctiPrachtig truck, kraan ziet er ls echt uit, werkt ook mooi,,
Zijn de cilinders met electra motor erin??
Goede jaarwisseling, en gezond 2021
Gr kees
Bedankt raoul, Heb even gekeken maar ik heb een printje van wte (wetronic) zelf ms2-setup decoder heavy 3aeen hele mooie truck. ik gebruik in mijn actros ook een omschakel module eentje van leimbach ik stuurhem met de beier aan en met een schakelaar op mijn zender kan ik schakelen tussen truck of kraan
linkje naar de omschakel module https://www.fechtner-modellbau.de/r...ltbaustein-universal-von-leimbach.-mit-diesem
Bedank Arjan, Met een carson ultimate tutch stick, maar het voordeel nu is dat Ik strak en draaien , en rijden allebij met de joysticks doe. Draait nu trouwens nog op 7,2 v en moet nog naar 12vDat heb je mooi gemaakt werkt ook soepel.
Dat omschakelen. Weet niet op wat voor zender je dat gebouwt heb. Maar met voldoende kanalen kan je dat ook met een flight mode schakelen
BedanktWow Bertus! Prachtige truck geworden!!![]()