Team associated B4.1

weet er iemand waar je die (stuur)servomounts kan aanschaffen voor Asso B4? ik kan ze moeilijk vinden, wel via een internetwinkel ergens in Azië, maar dichter moet toch ook lukken?
gr

Meteen even upgraden naar de Factory team versie, een beetje bling bling erbij ;-)

316yFF0S3GL._SS400_.jpg

ASC1779 Ft Alum. Servo Mount Blue (2) [ASC1779] - $12.99 : LiquidRC.com , No Bull world wide shipping

:cool:

Tja snap het ook niet, wellicht wilde hij nog een precieze link hebben waar je het kan kopen, dus heb maar een linkje van liquidrc erbij gedaan..

Als je liever in NL winkels besteld of koopt, kan dat natuurlijk ook. Als ze Thunder Tiger leveren kunnen ze ook aan Team Associated komen.

foto's

Vandaag lekker gereden bij MVB in Bergschenhoek en wat leuke foto's gemaakt van mijn Team Associated B4.1. Factory Team Worlds car.

20130509_154018.jpg

20130509_154041.jpg

dezelfde auto op 1 foto, jaja it's magic :rolleyes:
20130509_154151.jpg

dezelfde auto 4 keer op 1 foto ;-)
20130509_153923.jpg

Hobbywinig 120a 2.1 is een goede regelaar en wordt heel veel gebruikt door 1/10 2wd wedstrijdrijders.

Qua motor rijd ik met een Gens Ace 8,5t sensored motor en rijd goed.

http://www.gensace.com/epages/gensp...h=/Shops/genspow/Products/Mars-BLS8.5T-4000KV

Maar Speed Passion is ook goed alleen daar betaal je weer wat meer voor.

Neem wel een sensored regelaar/motor. Ik reed eerst non-sensored maar dat reed niet fijn, vaak slechte start doordat ik gewoon niet snel genoeg weg kwam (cogging).

http://www.hobbywing.com/product_show.asp?id=243

Ik heb geen ervaring met de standaard motor van de Hobbywing comboset, ik zou de regelaar apart kopen en motor van een ander merk.

Diff gear moet een beetje gesmeerd worden met Black grease volgens de handleiding

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Ik reed vroeger met een b4.1 rtr en die had een geardiff rijd nu met een Factory Team met balldiff en vind een balldiff veel fijner rijden soepeler rolt meer uit. En betere grip/ diff werking

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Back