Team Associated B4 factory kit

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Eef1972, 3 dec 2005.

  1. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Heb zondag nog even gereden in Leiderdorp en motortje ging lekker tekeer met de 23t pinion. Auto is inderdaad stuk rustiger.
     
  2. ignace

    ignace

    Lid geworden:
    9 jun 2011
    Berichten:
    205
    hallo
    even een vraagje, ik rijd met een b4.1 rtr welke difrentieel olie gebruiken jullie
     
  3. boerjan

    boerjan

    Lid geworden:
    10 dec 2009
    Berichten:
    365

    origineel zit er diff lube in van asso, maar je kan er ook 3000 in doen,dat werkt ook.
     
  4. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    ik heb ergens geen idee waar, gelezen dat je er ook 40wt schokdemper olie in kan doen, dat heb ik gedaan bij die van mij en werkt goed.
     
  5. ignace

    ignace

    Lid geworden:
    9 jun 2011
    Berichten:
    205
    oke bedankt
    in het boekje dat erbij zat stond er niets van vermeld, alleen deden ze er een klein beedje olie aan de tand wieltjes binnen in het difrentieel huis.
    het is natuurlijk ook maar een rtr wagen meschien dat ze er bij de kid wel bijdoen
    ik vind hem standaard zoo slingeren achteraan,met iets meer sper is het meschien beter
     
  6. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    nieuw kapje

    Gisteren ffe nieuw kapje gespoten. Alleen die spoilers vind ik altijd maar irritant om te spuiten, immers als je spuit aan de kant waar het folie NIET op zit, dan wordt de bovenkant mat.. Waarom doen ze niet de folie aan de bovenkant zodat duidelijk is dat je spoiler aan de onderkant moet spuiten.. :confused: Volgende keer dus, folie eraf halen en aan die zijde spuiten (voor de spoiler betreft).

    Hier wat foto's, spoiler is dus mat wit met onderkant groen/wit.

    Had voor het eerst ander soort afplaktape gebruikt (blauw spul), werkte goed voor de lijntjes, alleen had 1 zijruit toch niet heel goed afgeplakt dus daar zag je enkel wat groene verf.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    nog ffe een fotootje op de offroadbaan van MVB

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina