Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De diffs waren bij mij ook een groot probleem. Je moet het moertje HEEL hard aan duwen. Dat je inbus niet past komt denk ik omdat dit amerikaanse schroefmaten zijn en jij metrische inbussen gebruikt?Ow oke, en je hebt nergens last van?
Ik heb ondertussen de diffs in elkaar. (mijn god wat was dat een gepruts zeg!) En de slipper is ook bijna klaar. Helaas moet ik even opzoek naar een inbus die wel past, want de kleinste inbus die ik heb is nog te groot voor de inbus in de slipper.
Vanavond open ik wel even een eigen topic met bouwverslag.
De diffs waren bij mij ook een groot probleem. Je moet het moertje HEEL hard aan duwen. Dat je inbus niet past komt denk ik omdat dit amerikaanse schroefmaten zijn en jij metrische inbussen gebruikt?![]()
Heel hard aanduwen? Je moet hem er gewoon indraaien. Maar de inbus is echt heel erg klein, ik heb niet zo klein. De andere inbussen (van alle moertjes enzo) heb ik wel.
de inserts moet je een beetje knippen dat ze goed passen.
Nope, er is een duidelijk verschil met voor en achter... Het is niet zoals een 1/8 buggy dat ze gelijk zijn.
Daarom zijn er ook verschillende inserts, zodat je niet hoeft te knippen...
Bij proline moet je altijd knippen. Die leveren overal dezelfde insert bij.