Team Associated SC10 4X4

Nee, dan heb je een booster nodig. Dan kan je van een 1s lipo ook 6v halen. En de rest van je vraag snap ik niet.

Ik bedoel dat er elco's in zitten om de hoge vraag te leveren (als de servo zwaar belast wordt) waarbij alleen de ontvanger (zonder UBEC) zou inzakken. (dipjes is wat ongelukkig gekozen in dit geval)

en de kabels netjes maken :)

24dphso.jpg

Vanmiddag de Spektrum condensator binnen gekregen en dat lijkt te werken.
Heb vanalles geprobeerd om de ontvanger uit te laten vallen maar het is niet gelukt.
Kijk het even aan hoe het zich zo houd, net op het fietspad even een proefrondje gemaakt voor de eerste keer maar dat is mooi zeg.
De auto is onwijs stil en best veel power, heb het een beetje rustig gehouden omdat het fietspad word omzoomd door bomen.

Nog 1 vraagje , kun je de condensator gewoon in de ontvangerbox inbouwen of word deze tijdens gebruik warm?

houd ff de temperatuur van je slipper in de gaten. daar gaat veel warmte in zitten.

veel sc10 4x4 rijders pakken de HD slipperpads. die hebben een iets groter oppervlak ( middencirkel is kleiner )

dit ivm de 550 motoren die best veel power hebben

al gereden met de clicker los? ( mijn favo manier )

Mooi dat de motor er niet onder zit kan die nog een beetje warmte kwijt. Heb je in de regen gereden? Bleef de wagen een beetje droog van binnen??

Gr. Ronald

Ik zou hem gewoon blanco laten, kan je meteen zien of alles er nog inzit ;) Het is dat ik mijn overtray had gespoten omdat ik wat wilde uittesten en geen andere (normale) kap had liggen... Maar goed een kleurtje erop staat wel weer leuk vooral na een tijdje krijgt dat transparante lexan een vies kleurtje

Gistermiddag voor het eerst echt off-road gereden met de 4x4, moet zeggen dat het niet tegenviel. De auto rijd stabiel en spring mooi en is goed te corrigeren in de lucht.
Puntje was dat de afdichting van de belt en achterdiff niet helemaal 100% is er zat toch wat stof op de belt en de spur pinion zijn door zand al wat ingesleten.
Ook een beetje jammer dat de mamba het aan het eind van de sessie ineens begaf, geen lampjes geen piepjes helemaal niets.

Heb met de clicker dicht en open gereden maar vind het met de cliker open toch beter rijden.

Zo ga nu op vakantie dus tot over een week of 2 :)

Back