Team Associated SC10 4X4

een paar test rondjes met de nieuwe Xerun 120A v2.1 en met de underbody gemonteerd. temperatuur onder de kanp viel me mee.

Laatst bewerkt door een moderator:
FT pron. past goed bij de kleur van mijn dempers..

21eq34n.jpg

Ben momenteel op vakantie in de usa en zat deze dagen in las vegas. Na even googlen bleek dat er een rc shop / sc indoorbaan 5 min hier van daan zit. Even langs geweest en ze hadden toevallig nog een sc10 4x4 staan voor 215$ . Deze dus mee genomen ;) dus nog een sc10. 4x4 rijder erbij. Nu nog even aanmelden bij mvb en is kijken hoe het rijdt. Welke pinion raden jullie aan overigens? Groeten uit las vegas

vandaag besloten om de diffs weer eens op nieuw te vullen , en de shocks.

ik blijf me verbazen over de minimale slijtage op de riem, kunstof gears, dogbones, drivecups ( output yokes )

ik heb deze wagen al vanaf dag 1 en ik moet echt moeite doen om wat slijtage op die onderdelen te bespeuren

ook de olie in de dempers komt er net zo helder uit als dat je er nieuwe indoet..

AE black grease is the key.

Laatst bewerkt:
Heb me ook over laten halen om een Asso SC10 4x4 aan te schaffen naast mijn Slash :)

Ga hem morgen oppicken bij HK Modellbau. De HD slipperpads ga ik ook ineens straks bestellen dat ik die heb.

Als regelaar komt er een SP GT2.0 pro in, motor is een Castle 1410 4 pole...

Ben nu nog alleen aant kijken voor 32P of 48P tandwielen te gebruiken...

grtz

Heb me ook over laten halen om een Asso SC10 4x4 aan te schaffen naast mijn Slash :)

Ga hem morgen oppicken bij HK Modellbau. De HD slipperpads ga ik ook ineens straks bestellen dat ik die heb.

Als regelaar komt er een SP GT2.0 pro in, motor is een Castle 1410 4 pole...

Ben nu nog alleen aant kijken voor 32P of 48P tandwielen te gebruiken...

grtz

ola kurt! straks moet ge nog een camionette kopen als ge eens wilt gaan rijden.

Echt eh de GTI gaat te klein worden :D haha

Nee ik heb eigenlijk niet meer auto's als vroeger hoor, en toen waren ze nog groter :D

Weet iemand als ik dit besteld:
5mm To 1/8 Pinion Adapter: Team Associated - Champions By Design - Nitro and Electric RC Cars
Dat ik dan op mijn 1410 castle motor 5MM 32P tandwielen kan plaatsen?
Daar de castle een 3,...mm as heeft ...

het kan zijn dat ik verkeerd ben . maar ik dacht dat traxxas 32P pinion heeft voor op de standaard e-revo en e-maxx voor een 3mm as

Laatst bewerkt:
Ok thanks
Dan bestel ik het ineens mee met de HD slipperpads :)

van die pads heb je er maar 1 nodig. de HD-pad gebruik je voor de achterkant.
je hebt er dus gelijk 1 reserve.

tijdens gebruik/slijtage kun je ze ook tijdelijk weer oppoetsen met een schuurpapiertje

Back