Hallo allemaal,
Ik rijd nu ongeveer een jaar met deze auto. de eerste die drkdgglr ombouwde en waar er ook op dit topic foto's van te vinden zijn.
Mijn ervaringen zijn 'beyond all expectations' ik heb veel auto's gehad (allemaal nitro) maar dit was mijn eerste electro auto.
Het is een een super sterk speeltje en ongeloofelijk veelzijdig. Je kunt er echt alles mee. ik heb deze auto 10x over de kop zien gaan, mega sprongen zien maken en staande salto's zien draaien en het onderhoud is beperkt gebleven tot een versleten tandwieltje in het achter dif. en een paar kapotte bumpers, body posts en andere
onbelangrijke delen.
Ik rijd de auto met een Mamba Monster met een 1520 motor en een 6s Lipo 6000 MAH.
Ik heb een 66 tands metalen Spur liggen maar rijd eigenlijk altijd nog met de 'standaard' plastic spur en die bevalt super. geluid of beter gezegd het ontbreken ervan is een genot. Als je dit vergelijkt met mijn Losi 8ight met 1518 motor met metalen spur.
Zoals elke RC liefhebber wil je altijd meer en anders maar deze auto is het toppunt van perfectie.
Met de set up die ik heb wordt de motor en accu nog niet eens echt lauw en ik heb weleens gezegd dat het enige wat het warm krijgt is af en toe mijn lader met dat dikke lipo pak.
Kortom, veel beter ga je het niet meemaken.
mochten jullie nog meer vragen hebben dan laten jullie het maar horen.
grt,
Casper