Tekening PlingPling

Misschien dat ik de spullen uit mijn zware reserve Bling Bling eens overbouw op deze uitvergrote versie, een 24grams motortje moet er probleemloos op kunnen lijkt me.

Grt.

Niet meer, want die heb ik net gestript :o Maar ik kan altijd met de Yak het C-programma vliegen als het nodig is, maar daar ga ik niet vanuit :)

Grt.

ik denk dat ik er binnenkort ook een maar voor pa hier
hij heeft de 2204-54
en 6 gram servo`s hmm moet kunnen

winfried hoe krijg ik hem op A4?
of moet ik dan naar de drukwinkel?

Ik krijg het niet voor elkaar met Acrobat om het op A4 te krijgen, na een paar blaadjes houdt de printer ermee op. Hoe moeten die instellingen precies staan?

Grt.

Uh, ik kan wel even via mijn bronnen informeren of het mogelijk is om voor zondag een copietje op A0 te maken.......

Hoeveel? Alex, Raymon?

Tekeningen zijn 'besteld' kosten nog onbekend, maar dat zal weinig zijn..... je hoort het zondag.

Hier die van mij
Ik heb de romp verkleind, Vind ik mooier.

mijn romp is de bovenste en die met geel is orgineel (van PA)
verscheel%20rompen.jpg

vlag.jpg

Ik ga morgen de romp verven

Hey, ik ga de Plingpling V1.3 (dacht ik) binnenkort bouwen.
Het is de bedoeling om er een beetje mee in de buurt te vliegen enzo.

Dit word waarschijnlijk mijn setup:
lipo Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT D9 Gen2 350mAh 2S1P 15-20C Lipo Pack $7.50

servo hoog en rudder (2 stuks dus) Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT500 5g / .8kg / 10sec Micro Servo $3.49

rolroeren (1 stuks) Hobbycity Online R/C Hobby Store : HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro Servo $3.65

motor Hobbycity Online R/C Hobby Store : hexTronik 24gram Brushless Outrunner 1300kv $9.95

regelaar Hobbycity Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 10amp 9gram Speed Controller $15.15

Ontvanger Hobbycity Online R/C Hobby Store : Corona Synthesized Receiver 4Ch 35Mhz $29.95

Ben woensdag jarig, hopelijk krijg ik dan mijn gevraagde carbon, dan nog even depron en zo'n plasticsetje regelen.

Is er verder nog ergens informatie te vinden over de plingpling?

Mvg

Igor

Inmiddels Setup besteld, nu de prop nog (die was ik vergeten:rolleyes:) bij rctech..

Heb ook al een deel van de benodigde carbon, nu nog depron en zo´n roerhorentjes en wieltjes setje..

Is er nog ergens anders plingpling informatie te vinden? Kan op het forum niks vinden met de zoekfunctie, en met google ook niet.

Ik heb de tekeningen van Fabian gekregen over msn (V1.3)

Nog op en/of aanmerkingen?

Igor

Het is al verzonden, en het scheelt maar 4 gram...

Komend weekend even ergens depron vandaan halen, en even wat nieuwe scherpe mesjes, dan door clubleden even nog het overigge carbon mee laten komen en de wieltjes.

Even een vraagje, ik heb nu als lijm UHU por, en ook epoxy, alleen het epoxy vreet depron op, dus kan ik dit beter niet gebruiken.

Is UHU por (ook?) goed te gebruiken?

Igor

ik heb eerst ook epoxy gebruikt, en dat vreet bij mij het depron dus niet weg. UHU por kun je goed gerbruiken voor depron-depron. Voor de carbonstaafjes is het slimst om CA foamsave te gebruiken, i.c.m met activator

Het kan ook aan de e-poxy liggen, het is epoxy uit hongkong, en ruikt anders maar werkt wel hetzelfde.

Ik moet zowiso nog een prop bestellen (was ik vergeten :rolleyes:) en ook nog een reserve prop en voor mijn swift een prop, bij RCtechnics, dan bestel ik ook wel meteen de benodigde lijm mee... (heb inmiddels een hele lijmverzameling thuis, :P) Dan bestel ik ook even e-poxy mee, want daarmee is volgens mij dat carbon ook goed vast te zetten.
Deze?: RCtechnics Internet Store

Verder nog een paar prop's (welke?)

En is er verder nog wat info te vinden over de pling pling?

Back