Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien dat ik de spullen uit mijn zware reserve Bling Bling eens overbouw op deze uitvergrote versie, een 24grams motortje moet er probleemloos op kunnen lijkt me.
Ik krijg het niet voor elkaar met Acrobat om het op A4 te krijgen, na een paar blaadjes houdt de printer ermee op. Hoe moeten die instellingen precies staan?
Het is al verzonden, en het scheelt maar 4 gram...
Komend weekend even ergens depron vandaan halen, en even wat nieuwe scherpe mesjes, dan door clubleden even nog het overigge carbon mee laten komen en de wieltjes.
Even een vraagje, ik heb nu als lijm UHU por, en ook epoxy, alleen het epoxy vreet depron op, dus kan ik dit beter niet gebruiken.
ik heb eerst ook epoxy gebruikt, en dat vreet bij mij het depron dus niet weg. UHU por kun je goed gerbruiken voor depron-depron. Voor de carbonstaafjes is het slimst om CA foamsave te gebruiken, i.c.m met activator
Het kan ook aan de e-poxy liggen, het is epoxy uit hongkong, en ruikt anders maar werkt wel hetzelfde.
Ik moet zowiso nog een prop bestellen (was ik vergeten ) en ook nog een reserve prop en voor mijn swift een prop, bij RCtechnics, dan bestel ik ook wel meteen de benodigde lijm mee... (heb inmiddels een hele lijmverzameling thuis, ) Dan bestel ik ook even e-poxy mee, want daarmee is volgens mij dat carbon ook goed vast te zetten.
Deze?: RCtechnics Internet Store
Verder nog een paar prop's (welke?)
En is er verder nog wat info te vinden over de pling pling?