Tekening PlingPling

ok maar ik heb wel een paar keer met een shock gevlogen met die maat en het lukt me wel ik ben nu verslaaft want het vliegt heeeeel fijn

Voor het geld de beste motor. Er zijn beteren maar die kosten (heel) veel meer. Deze voldoet ruim, is licht en kan een 8 x 4.3 SF prop van GWS prima draaien. Gebruik dan een 6 of 10 A regelaar (Esc) dan gaat dat prima werken. Een drietal HXT 900 servo's, ook goedkoop en doeltreffend. Er zijn ook veel betere maar die .......enz, je snapt het wel.
Een 450 mA 2S lipo (of kleiner) geeft genoeg vliegtijd.
Wat koolstof (zie andere draadjes welke maat en waar te plaatsen) en je hebt een goed vliegend shockje.

Het lijkt wel een recept zo

groet,

Erik

ik heb een 12 a regelaar liggen de man van rc flyfun zij dat die goed was of moet ik een 10 a kopen

Even een oude post van onder het stof halen, maar heb gisteren voor 't eerst met m'n pling pling (en voor 't eerst met een dergelijk toestel) gevlogen en dat was HEERLIJK! Ik beklaag me maar 1 ding: waarom niet eerder :p

Was 'n superervaring!

Leuk! Welkom in de verslavende wereld van het indoor vliegen.

Dan weet je niet wat je te wachten staat als je in de toekomst overstapt op een Xerces of Disney.... ;-)

Winfried

Ja ik vlieg er ook nog mee maar na dit ontwerp zijn er vele nieuwe ontwerpen gekomen.
Als deze bevalt dan zullen de nieuwe modellen je zeker nog beter bevallen.;)

Nog niet zoveel indoorvliegen gedaan, wekelijks sedert een maand of twee.
Had al met wat motorzwevertjes en EPP modellen gevlogen maar nog niet met zo'n F3P toestel.

"toevallig" deze week een Xerces op 70% gemaakt... met pull-pull aandrijving etc

:olympic:

Back