Ach Bert, dat is helemaal niet erg...
Had ik ook begrepen, dat de tekeningen enig inzicht vragen.
Ziroli tekeningen zijn vast zeker beter... gedetailleerder, 'consument' gericht, bedoel... er zit een 'commercieel' bedrijfje achter, dan 'moet' het wel enigszins op orde zijn?
Voor Yke zullen ze volstaan hebben als 'notitie'. Paste in z'n gedachtengoed/denkraam. Had ze vast in zijn hoofd al gebouwd voordat ze op papier stonden? Constuctie kraakhelder voor ogen als 2e natuur.
Maar tekeningen zij ook voor de heb... om af en toe eens bij te dagdromen. Zien om 'em' te zien.
Bij zulke is het dan Yke's visie op een model. En dan leg je er eens een keer een Ziroli (moet ik nog eens een keer hebben), of Brian Taylor naast. Lekker vergelijken

Prachtig. Zou graag een Ziroli P-40 bouwen, maar gun mezelf er gewoon geen tijd voor, omdat er nog zoveel andere zaken binnen m'n scope ziijn. Moet m'n klassieker de deur uit voor een 'sjoemmel-diesel-busje' om een joekel van een Ziroli naar het veld te sjorren. Haha... ik bedoel maar.
Je kan altijd je eigen tekeningen maken aan de hand van fotodocumentatie. Zoals een aantal MBF-ers briljant doen, thans in 3D.

Gr Bas