Tekno SCT410 4x4 shortcourse

Ik heb hem mij ook gereserveerd.
Ga hem morgen normaal afhalen :)
Ben eens benieuwd naar de kwaliteit ervan.

Nu alleen nog een motor/regelaar en body uitkiezen :)

Ben hem vandaag gaan halen.
Kan iemand mij advies geven over welke pinion goed werkt met de Hobbywing combo SCT Pro met 4700kv motor?

We kunnen eraan beginnen se :)

1026219_10201463711059063_1070369274_o.jpg

Als zowel Gies, Kimo, Stewie als ikzelf meedoen op Orra clubwedstrijd ... begin van een heat eh :)

Ga hem proberen af te krijgen tegen 7 juli dan ist SCT Cup op BPT Merchtem.
Week erna is het clubwedstrijd :)

Is er nog iets speciaals waar rekening gehouden mee moet gehouden worden tijdens de bouw?

Ben van plan hem initiëel volgens de boek te bouwen (doe dat altijd lol), dus ook met dezelfde oliediktes.
Is dat een goed startpunt?
Enige dat er zeker op komt is een ander servoheveltje (heb een compatible alu heveltje liggen)

Ja, op pagina 22 staat in step07 moertje TKR1201. Dit onderdeeltje kan je beter vooraf al in elkaar zetten. Het is namelijk aartsmoeilijk om dit er propertjes in te krijgen als je de handleiding gewoon volgt. Dus pagina 14 step1-1/1-2... Ik had er veel problemen mee, en heb zelfs een klein kantje van de moer afgeveild. Toen ging het van de eerste keer. Op amerikaans forum had ik dit later ook gelezen dat men bij Tekno bezig was om dit in de handleiding aan te passen...

Geraak je daar niet aan met een kleine bekkentang?
Ga er proberen mee rekening te houden lol.

Denk straks aan de bouw te beginnen en dan morgen en zaterdag verder doen. Als Kurt dan ook gereed is kunnen we volgende week ergens de elektronica plaatsen (doen dat altijd samen, tot s'morgens als het moet :)).

Als je met 5 kunt rijden is dat al supervet.
Kurt en ikzelf reden vroeger al met een slash Platinum 4x4 en een asso SC10 4x4 en dat was gewoon lachen.

Dus gewoon in principe dat moertje aan de servo saver samen met het armpje op voorhand al zetten? Dus voor je de voorkant op het chassis zet?

Ik ga dadelijk eens eraan te beginnen. Ik hoop hem ook voor het weekend af te hebben, volgende week solderen. Ergens een avondje inrijden op Orra en zondag wedstrijd op Merchtem :)

Dat is de bedoeling ja... Armpje al bevestigen. Zelfs met bekentenis gaat dat moeilijk zijn. Ik had de indruk dat de plaats waar het moertje in moet komen zelfs bijna te klein was. Om je een goede raad te geven, doe dat al op voorhand. :)

HEB de achterkant af. Is het normaal dat er op de hexen zoveel speling zit? Is volgens mij een goeie mm. Heb er nog even de standaard op, dit worden naderhand wel alu hexen.

Bij mij had ik zeker geen 1mm speling.
Maarruh, daar heb jij zeker wel een shimmetje of zo voor!

HEB de achterkant af. Is het normaal dat er op de hexen zoveel speling zit? Is volgens mij een goeie mm. Heb er nog even de standaard op, dit worden naderhand wel alu hexen.

Back