Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Gies,
Bij Mach-One rijdt bijna iedereen met dikkere stabi's. Ikzelf heb ze op de XB4 en de RC8.2e en heb er voordeel bij. Inderdaad heb ik minder griprol, het "verlies" aan stuur merk ik nauwelijks. Met dikkere stabi's kun je ook dunnere olie/lichtere veren rijden, mits je dempers verder goed werken en je genoeg "pack" hebt. Dat laatste is bij ons op Mach-one voor sommige jumps wel heel prettig (wordt mijn volgende "upgrade" op de RC8.2e).
Kyosho veren worden ook vaak bij de RC8.2e gebruikt, lichtblauw zit dacht ik niet tussen zilver en donkerblauw van Asso zelf.
Succes bij de wedstrijd.... Ik hoop dat je een top 3 haalt....
Auto staat weer klaar tegen zaterdag/zondag om in Merchtem te gaan rijdenKomen er nog mensen???
Wat ik wel heb ondervonden is dat mijn middelste driveshaft redelijk krom is. Ik las op RC Tech dat dit heel vaak en bij iedereen vroeg of laat voorkomt![]()
Ik reed er op de buggycup met een vrij slappe setup en geen problemen gehad met de jumps. Die voor de stelling sprong ik één keer.
Veel pack op astro vind ik niet leuk. Dan wordt de auto onrustig op hoge snelheden en kantelt ie rapper als je over een hobbeltje rijdt terwijl in een bocht hangt.
Nuja, tis ieder z'n rijstijl denk ik. In Purmerend reed ik met veel pack op de BE-NED-DUI maar ging opzich ook goed. Enkel op het einde vna het rechtestuk werd de auto wat zenuwachtig omdat je daar volgas door ging.
Soit, heb ook zo'n sct410 gekocht. Moet nog een ESC en motor kopen en hij is klaar. En even opzoek gaan naar andere stabi's en veren.
Hoe knippen jullie die body zodat de auto nog goed springt? Zou graag het buggy gevoel er in houden als dat kan![]()
Ik had gisteren een spidergear in het diff kapot. De restanten van de tandjes zaten tussen de andere tandjes van het tandwiel dat stuk is.
Rest van de tandwieltjes zien er nog als nieuw uit. Moet ik nu best alles vervangen (moet toch een set kopen) of kan ik dat ene tandwieltje vervangen?
Vandaag na het werk even een tripje doen naar Wartelle in Frankrijk lol. Gelukkig 'maar' 100km van mijn werk.