Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.Ik heb het artikel nogmaals gelezen Paul.
Maar ik kom bij de 2e maal gedeeltelijk lezen wel in mijn ogen rare dingen tegen.
In welke eeuw heb je dit gelezen en waar heb je het van overgeschreven is mijn gedachte,
10 amp en 12 volt, en een dag varen en een Hectoperm?
Doe je dan echt varen of gewoon stilliggen in het water?
En bij een modelduikboot praten over smeren met olie?
Ik heb het als niet duikbootbouwer doorgelezen en zit toch met wat vraagtekens.
Is het alleen om iedereen te wijzen op het feit dat er ook zo nu en dan een duikboot gebouwd wordt of is het de bedoeling om een “beginnerscursus” te plaatsen?
De aanbevelingen die je plaatst zijn wel erg summier als het gaat over afdichting van de schroefas.
Ik zou toch zeker vermelden welk soort en type afdichting het beste resultaat geeft.
Anders zou een advies van “bouw hem waterdicht” al voldoende zijn.
Wellicht is het ook beter dat je naar een motor verwijst die nog wel te koop is.
Met het daarbijbehorende stroomverbruik zou je een hele eenvoudige berekening kunnen tonen, zodat iemand kan uitrekenen wat voor soort accu hij kan gaan gebruiken.
De dikte van de stuurstangen lijkt me niet op de juiste manier bedacht te zijn, ik heb hier messingrond van 2 mm dik en dat buigt op een meter en met alleen in de midden een steun helemaal niets door als je er tegen drukt. Het ligt dus sterk aan het materiaal.
De ondersteuning elke 10 cm is dan ook helemaal niet altijd nodig.