Mischien even een linkje? Want googlen levert linkjes op naar software om telefoons te beveiligen.Daarom D-locks gebruiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mischien even een linkje? Want googlen levert linkjes op naar software om telefoons te beveiligen.Daarom D-locks gebruiken
Ach, dat vind ik absoluut niet erg... Dan doen ze er tenminste wat mee en doe ik het niet voor niks.je hebt er maar een hoop werk aan, al die mensen die je idee uitvoeren![]()
erg nuttig die info waarvoor mn dankNog even over dit:
M.a.w: op methanol, en op 34~35 graden getimed, is het wel zaak om je kop er even bij te houden, en je "slag" krachtig te houden. Wat dat betreft is het net een slecht opgevoedde hond: Als je aarzelt, bijt ie. Als je laat zien wie de baas is, issie zo gehoorzaam als wat.
Het is maar dat je het weet. Gewoon niet bang zijn.
Goed getimed loopt het inderdaad beduidend anders. Ik heb mij daar vaak over verbaasd, dat een vonkontsteking dingen verandert aan het loopgedrag die je eigenlijk totaal niet zou verwachten. Dat je motor anders start is logisch, maar dat je motor minder trilt, is echt iets wat je moet zien om het te geloven.
O.a. hier te zien: https://www.wiggerich-modellbau.de/contents/de/p1097.htmlMischien even een linkje? Want googlen levert linkjes op naar software om telefoons te beveiligen.
Ah, DIE dingenO.a. hier te zien: https://www.wiggerich-modellbau.de/contents/de/p1097.html
Zoiets bedoel je?starten is nu gewoon echt leuk... ik maakte een filmpje dat ik hem een keer of 4-5 uit zette en met 1 klap startte, die mede modelvlieger kon zn ogen niet geloven![]()
Ik zou wel even een drain maken vanuit dat kleppendeksel, anders ga je olie-ophoping krijgen, en dat vindt geen enkele motor leuk.heb um op de uitlaatklepsteel gericht en twijfel nog of ik nog een gaatje erbij maak omdat je anders onderdruk en overduk krijgt ipv luchtstroming .... daar weet Bert wel het antwoord op![]()
Dat wordt veroorzaakt doordat een groot deel van de verbranding NA TDC plaats vind, er wordt dus een hoop energie vrijgemaakt die niet meer aan de zuiger meegegeven wordt, en die warmte moet ERGENS heen.alleen bij gas geven ging hij inderdaad horkig lopen... en werd ook erg heet
ja precies net zoZoiets bedoel je?
Taranis start assist - YouTube
Ik zou wel even een drain maken vanuit dat kleppendeksel, anders ga je olie-ophoping krijgen, en dat vindt geen enkele motor leuk.
Dat wordt veroorzaakt doordat een groot deel van de verbranding NA TDC plaats vind, er wordt dus een hoop energie vrijgemaakt die niet meer aan de zuiger meegegeven wordt, en die warmte moet ERGENS heen.
Maar heet worden (heter dan met plug) doet ie sowieso wel met vonkontsteking, alleen het kan totaal geen kwaad.
Ik jaag de laatste tijd mijn 15 cc eigenlijk continue op tot tegen de 130 graden en dan loopt ie daar een have vlucht lang, en ik merk er totaal NIETS van qua nadelige gevolgen.
Is het ook... Maar voor het mooi zou ik er een buisje in lijmen danwel een nippel inschroeven als dat lukt. Je weet nooit of je er een afvoerslangetje aan wilt hebben...dat van de drain ga ik doen, een klein gaatje van 2mm moet al voldoende zijn
Op Methanol zou het mischien lukken, maar ga niet uit van wat je op de grond ziet. In de lucht heb je twee tot drie keer zoveel koeling. Baffles. Moeilijk onderwerp. Komt zéér precies. Beter eerst even zonder kap vliegen.en dat van de temperatuur is goed om te weten, ik ga zeker een bafling (lucht geleide schotjes) in de motorkap maken en ga dan testen met de kap erop en een thermokoppel tussen de koelribben.... als dat goed gaat (onder de 130 gr.) dan gaat ie zn maiden krijgen![]()
zijn reactie was ongeveer zo![]()
Er word een hoop verschillende dingen gezegd over hoe je de "cylinderinhoud" van een Wankel nu eigenlijk moet beschouwen. Ik ben van mening dat het nog het meeste lijkt op een 5 cc tweetakt, OF een 10 cc tweecylinder viertakt.
Maar het is het geen van beide. Mischien is het stiekum wel een drietakt motor.
Dat bedoelde ik dus, je kan dus met één magneet in de prop meenemer volstaan.
één arbeidslag per krukas omwenteling, dus ik zou het een tweetakt noemen.