The Lazy Bee

De maiden liep goed,(indoor en hulp gehad want ben een beginneling) het zwaarte punt zat op de goede plaats, ik heb niets hoeven bij te plakken, alleen mijn wielophanging was niet voldoende sterk genoeg, asje stuk (sateprikker)
toen maar zonder wielen, dan maar glijden over de vloer, even te ruig gedaan voorzijde stuk.
even een avondje plakken voor nog geen euro aan depron er op, asje steviger maken, carbon buisje met M3 draad er door, en klaar vliegen maar weer.
Toch geweldig 1500Kv motortje dan een 2S 900 Mah lipo er achter en dan rustig 30 minuten vliegen op één lipo.

Proficiat met je eerste vlucht.
Heb ik de bouwfoto's gemist?
Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Laat na het plakken eens zien hoe het geworden is.
Ton

Okee hij is weer klaar, dit is de gerepareerde Bee met een span van iets meer dan 1 meter

bee4.jpg

bee5.jpg

@R2D2
Ziet er strak uit hoor, mooie ruimte in de neus.
Vleugel niet met elastieken?
Type motor en prop?
Je kunt weer vliegen!
Succes
Ton

wie heeft het plan van de lazy bee in depron? liefst groter dan 1m.... want het toestel moet ook kunnen huckepacken (dragen zwever)

de lift van de bee zou goed zijn denk ik.

ik ben al een uur aant zoeken achter een plan van iets dat goed zou zijn, en van de depron bee vind ik dus niets goed.
alleen met die gebogen vleugel... maar niet met echt profiel.

thecandyman309@hotmail.com

zou fijn zijn als iemand me kon helpen :)

wie heeft het plan van de lazy bee in depron? liefst groter dan 1m.... want het toestel moet ook kunnen huckepacken (dragen zwever)

de lift van de bee zou goed zijn denk ik.

ik ben al een uur aant zoeken achter een plan van iets dat goed zou zijn, en van de depron bee vind ik dus niets goed.
alleen met die gebogen vleugel... maar niet met echt profiel.

thecandyman309@hotmail.com

zou fijn zijn als iemand me kon helpen :)

Ik denk dat je hier genoeg vind.
Lazy Bee Plans !!!! - RC Groups

Clancy Aviation: Products

zoals ik al zei, ik ben al meer dan 1.5u ondertussen aant zoeken achter een plan van de lazy bee in DEPRON...
geen houtbouw.

>1m span, en een geprofileerde vleugel.
niet zo een gebogen bovenzijde op wat ribbetjes.

als iemand kan helpen?

ben ff zot aant worden van zo lang opt scherm te kijken...

ik heb wel een grote maar die is in pdf formaat en zul je bij een copyshop moeten laten drukken want op a 4 blijft ie klein!

de big bee is origineel hout bouw... en zul je zelf moeten "omzetten" naar depron...

als je interesse hebt schrijf hier maar dan mail ik ze wel

ja, pdf is prima :) stuur ze maar.

dat komt wel goed van dat afprinten etc...

bedankt alvast.

helitony, wil je aub niet zo irritant doen...
komt beledigend over...

Hee firefox,

ben je nou niet een beetje heel erg snel op je teentjes getrapt ?
Hij probeert je alleen maar te helpen hoor ... ;)

Bovendien doe je zelf niet zo heel erg veel moeite ... in de eerste post heb ik een link geplaatst naar de plannen van de de Blazy Bee, dat is de depron versie voor indoor.

Lezen is moeilijk blijkbaar ...

Grtz,
Menno

Back