Nou mannen dit zijn weer wat voorbeelden waar het er vooral op aankomt om het allemaal nog lichter te maken.
Dat gaat met deze Bee dus niet meer lukken maar de volgende zal zeker lichter worden.
Zo zijn we toch lekker bezig.
Ik ga deze toch proberen vliegend te krijgen.
Dus moet ik toch overstappen naar de lipo anders lukt het nooit.
Gelukkig zijn de kleine lipo's nog betaalbaar dus een test straks kan geen kwaad.
Een 3S lipo geeft toch weer wat meer power en ergens op RC group las ik dit met dezelfde motor:
Het gaat nog wel even duren want hij is nog niet klaar en de feestdagen komen er aan.
Ik zal maar geen foto's plaatsen want dit is dus niet het goede voorbeeld, maar ik laat de voortgang wel weten.
@Volhout
Jij schreef dat een Bee van 30inch 22 lang is.
Het gekke is dat de mijne maar 20 inch lang is.
De A4 tekeningen heb ik ergens bij RC group opgevist.
Zou die in mijn geval nog zwaarder geworden zijn.
Is het zwaartepunt bij de Bee altijd op de topbollng van de vleugel?
Nog bedankt voor jullie antwoorden.
Ton
Dat gaat met deze Bee dus niet meer lukken maar de volgende zal zeker lichter worden.
Zo zijn we toch lekker bezig.
Ik ga deze toch proberen vliegend te krijgen.
Dus moet ik toch overstappen naar de lipo anders lukt het nooit.
Gelukkig zijn de kleine lipo's nog betaalbaar dus een test straks kan geen kwaad.
Een 3S lipo geeft toch weer wat meer power en ergens op RC group las ik dit met dezelfde motor:

Het gaat nog wel even duren want hij is nog niet klaar en de feestdagen komen er aan.
Ik zal maar geen foto's plaatsen want dit is dus niet het goede voorbeeld, maar ik laat de voortgang wel weten.
@Volhout
Jij schreef dat een Bee van 30inch 22 lang is.
Het gekke is dat de mijne maar 20 inch lang is.
De A4 tekeningen heb ik ergens bij RC group opgevist.
Zou die in mijn geval nog zwaarder geworden zijn.
Is het zwaartepunt bij de Bee altijd op de topbollng van de vleugel?
Nog bedankt voor jullie antwoorden.
Ton