The Oeka Bulli

Sietse,

Sorry, maar ik heb ze al besteld (2x Mini, 2x extra stiff for 1.5m). De volgende keer zal ik
er aan denken om te vragen of er nog andere geinteresseerden zijn, het is idd zonde
van de transport kosten... :cry:
Cheers

Bart

okidokiedo,

dan wacht ik in ieder geval nog ff. heb voor nu nog genoeg en ben ook nog aan het kijken voor hengeldelen (gebruik ik tot nu toe). 1 keertje 2 grote mooie voor 5 euro per stuk gekocht. superdingen :).

voor mijn kleintje heb ik nu een skyshark 3P. Op zich ook prima, dus als ik niks kan vinden word de volgende dat ook denk ik.
Kan ook aan skyshark p90 en p100 komen enzo, maar die zijn toch wel een flink stukkie flexibeler (en lichter, dat wel..).

mmhh, die met het gebogen vleugeltje moet nog een naam hebben eigenlijk :)....
wie weet, maarja, dan gebruik ik die naam af en toe verkeerd, en das ook niet de bedoeling. haha.

De Oeka Bulli vind ik trouwens ook wel bijzonder, waar komt dat vandaan Bart?

Sietse,

Dat heeft mijn zoontje Han een keer geroepen in de hobby kamer toen hij 2 jaar was.
Ik dacht toen dat is wel een geinige naam voor een kist...en heb het opgeschreven
Cheers,

Bart

Hé nu verklap jet het!
Maar dan houd ik die voor mijn eerste kist.
Nummer twee wordt dan misschien toch 'Plan-B'

Of dingen in de richting van 'Zwiep!'

En om in de trend mee te gaan kan mijn eerste 1.5 meter kist best 'Painkiller' heten, 'Ibuprofen' blijft raar voor een zwever vind ik....

On topic maar weer?

crins zei:
En om in de trend mee te gaan kan mijn eerste 1.5 meter kist best 'Painkiller' heten, 'Ibuprofen' blijft raar voor een zwever vind ik....

whahahaha goeie :).

toch maar weer on topic idd.
Laat ff weten als je die stokkies binnen heb, ben wel benieuwd :D. En ben je al begonnen met bouwen?

Laat ff weten als je die stokkies binnen heb, ben wel benieuwd . En ben je al begonnen met bouwen?

Sietse,

De pookjes heb ik binnen. Ze zijn goed en idd erg stijf, dus dat is wel wat.
Ik ben begonnen met bouwen alleen nog niet met met The Oeka Bulli maar met een hobbytafel (zie foto)
Mocht ook wel eens na plus minus acht jaar, tot nu toe heb ik in dit huis steeds achter een tafeltje van 80 x 80 cm gebouwd
of op de 'grond', niet echt ideaal.

Ik heb de mallen ook binnen... het RVS is wel mooi geworden (morgen zal ik een foto plaatsen)
alleen mallen watersnijden in glasvezel plaat gaat niet, de platen delamineren (morgen foto)
dus dat wordt of zelf figuur zagen of CNC frezen...
Cheers

Bart

Wat een ruimte 8O
Mijn hoobykamer is 1 keer ook zo netjes geweest...... toen ik begon aan deze hobby en niet meer bezat dan een paar balsaplankjes en een tube lijm :lol:

wow.. stoer!

Ik zit nog op een kamertje waar me bed net in past...
maar goed. wat niet is kan nog komen :)

Misschien wel aardig om een draadje te maken met de verschillende hobbykamers.

Zal de komende tijd eens wat foto's maken en posten.

Loet

Guys,

Zoals beloof hierbij foto's van de mallen. De bovenste zijn voor mijn nieuws A2, AG 14 met 5.1% welving,
en de middelste en onderste voor de nieuwe DLG's.

Glasvezel plaat laat zich zoals al eerder gezegd niet watersnijden (zie foto)

Vandaag helaas weer niet aan mij modellen gebouwd, maar gat in het plafond gerepareerd,
nu is het dus wel een puinzooi in mijn hobbykamer (zie foto), morgen maar weer eens opruimen...

Loet leuk idee, als ik mijn hobbykamer helemaal afheb zal ik ook nog wat foto's plaatsen.
Er moet nog een smalle bouwtafel voor net cq. vacuum werk bijkomen.

Cheers

Bart

:roll:

als ik een foto maak, dan zie je of alleen mijn bed, of alleen mijn bureau, meer plek is er niet :).

Sietse,

Dat had ik vroeger ook toen ik nog thuis woonde, de spanlak en lijmresten zaten in mijn beddegoed.
Als student had ik helemaal niets :( de modellen produktie heeft toen lange tijd stil gelegen (ik studeerde niet zo snel)
Toen mijn vrouw en ik dit huis kochten heb ik maar gelijk een van de grotere kamers ingepikt......en het
vervolgens met name als opslag ruimte gebruikt, maar daar komt nu verandering in.. :)
Cheers

Bart

Back