the Wings Nistelrode , verzameltopic

Gezellig theo, en wat neem je vnavond te vliegen mee ? Zoals ik af en toe op je site zie, heb je er al wat verzameld :o

Klopt, ben een aardige luchtvloot aan het verzamelen. Ondertussen ook al weer het nodige verkocht overigens ;-)

Ik breng de Easystar (uiteraard) en de mini swift mee. Misschien ook de zwever, maar die moet nog even nagekeken worden.

De rest is nog niet vliegklaar. Spullen besteld in HK, maar dat is nog steeds niet binnen.

Groet,
Theo

Nou et gaat lekker vandaag....

Heb al een kut dag, denk ik: in de pauze ff rondje vliegen!

Bij de auto aangekomen, heeft de heli in de koffer op de zender gedrukt, mn draaiknopje kapot... fijn... Mja dat is te herstellen, ff zender openmaken en met een inbussleuteltje draaien.

Heli pakken, ff vliegen, 2 rondjes, en ja ff inverted hooveren... he wat gebeurd er nu, ik heb geen negatieve pitch meer... en ja ik had em echt in idle up, want heb nog een looping van te voren gemaakt.

Wss heb ik geluk, want hij klapte in het hoge gras neer, waardoor wss alleen mn hoofdas en flybar krom zijn.

Mja, vnaaf dus geen heli voor mij, dan neem ik mn funjet maar weer eens mee :o

idd johan, toch maar een apparte :p

En nu blijkt ook maar weer: heli's zijn kutdingen XD

Toch maar een 600je binnenkort ?, die past niet samen in de koffer XD

hé Jurgen, proficiat !!!

ik ben er ook zo.. ik denk over een half uurtje, gewoon even kijken en buurten en veel oude prostitués

Vrijdag word er weer gevlogen door mij en vele andere vanaf half twee ongeveer .

Hoop dat de kabels er zijn voor de quadcopter , kunnen we die gaan uitproberen .

full

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk initiatief, alleen het is op zondag dus.............................:( want ik moet ....................................:(

En ofdat er een bbq op de club is dat weet ik niet. Ik heb er ook nooit niks van gehoord. Sorry.

Trouwens, voor de gene die vrij zijn (of vrij gaan nemen omdat het zoooo'n mooi weer is!!!)

Morgen (vrijdag 30 September 2011) zijn er weer een aanal (ik denk wel veel!) mensen op het veld om lekker te vliegen en ouwehoeren!

Tijd: wanneer je klaar bent met werken, of uitgeslapen XD

En als het HEEELL mooi weer is, en het een stuk beter gaat als bij mij gister, dan is de kans groot dat er 's avonds ook nog wel genoeg zijn :p

Morgen dus meteen even kijken of de bbq er al weer is.
Kooltjes liggen er nog een grote zak, misschien dat we die dan nog wat bij moeten halen.

Frank.

Back