the Wings Nistelrode , verzameltopic

Het is een ARF incl. motor.
zelf moet je nog zorgen voor een ESC, accu('s) en 3 servo's.
Ik ben ook benieuwd, ik lees er goede verhalen over.
Ik bewaar hem voor volgend seizoen...

@Michael
Als je naar een goede 3D-machine kijkt kom je bij Logo en Compass terecht. Tenminste elektrisch. En betaalbaar.
Een 6HV is dan een perfecte machine.

ik lees het wel weer volgend jaar veel !! variaties aan helis en vliegtuigen erg leuk:yes: hopelijk gaan we weer heelwat mooie zomeravonjes tegemoet t volgend seizoen:yes:ik krijg eerst nog n behoorlijk grote operatie wat pas deze week is bekent geworden ik kreeg na n onderzoek omdat ik momenteel erg veel pijn heb vd week telefoon van het ziekenhuis dat ik binnen n paar weken geopereert moet worden enwel direkt na de kerst en zal oud en nieuw in het ziekenhuis doorbrengen:yes: en dat word n operatie van 3a4 uur dus ik kan mn hartje ophalen:wink: ik geef me maar gewoon over ,en we zien wel hoe ik hieruit ga komen :yes: hier zal ik waarschijnlijk lang van zal moetten herstellen, en momenteel ga ik er vanuit dat het goed gaat komen we zullen het wel zien ik verheug me maar op het nieuwe vliegseizoen en de gezeligheid dat helpt haha:grin:

Sterkte johan....ik ben er volgend jaar met een piper een escapade een P39 een zaggi.en als het bouwen een beetje wil gaan ook een fourstar....nu nog leren vliegen en landen ;-)

Ik ben nu nog bezig met een Fourstar 40. Deze zal aankomend siezoen wel vliegen. Daarna begin ik aan een 2,30 meter Spacewalker van tekening, maar die zal volgend seizoen nog niet vliegen.

Ben je al bezig met de bouw van de Fourstar Frank?

Johan, veel sterkte met je operatie.

Laatst bewerkt:
Nee moet de fourstar morgen nog ff kopen en dan vrijdag beginnen hoop ik ..en dan moet ik eerst een groter huis gaan kopen want de baas ziet door de vliegtuigen de schuur niet meer ;-)

Met het slechte weer komen bij mij de verander-plannen naar boven.
Ik ga proberen mijn 450 FBL te maken tegen zo laag mogelijke kosten. Dus waarschijnlijk een FBL-systeempje van HK.
Ben benieuwd. Bestelling gaat nog voor de kerst de deur uit.

@Chopstick
Daar was ik ook al naar aan het kijken.

Bij mij gaat alles wat kan vliegen weer de lucht in volgend jaar. Maar er zal eerst een huis moeten worden ingericht cq. badkamer, vloeren etc.

@Johan
Veel sterkte en blijf zeker als je kunt op het forum posten hoe het gaat.

Groetjes Rob.

@Metroid
Ga je verhuizen?
Gaat best wel veel vliegtijd in zitten. Was bij mijn verbouwing al, laat staan een heel huis.

Ik neem waarschijnlijk de goedkoopste. Gewoon kijken of ik dat voor elkaar krijg. Op helifreak staat er een draadje over. Het is geen top, maar toch vliegen ze er best fatsoenlijk mee. mijn Atom blijft de hoofdmachine, de rest probeer ik lowbudget in de lucht te houden.

Ja als goed is wordt de sleutel rond april gegeven. Het zijn nieuwbouw huizen dus verwacht z'n 1 a 2 maanden in de rotzooi te zitten. Het is vooral de badkamer die nog moet worden ingericht. Keuken staat er al.
Dus als er mensen zijn die zich genoodzaakt voelen om me te helpen mag dat altijd. We zoeken vooral mensen voor de verhuizing zelf (busjes etc.).

Groetjes Rob.

Back