the Wings Nistelrode , verzameltopic

Zo, ben alweer wakker en we gaan maar eens naar cuijk vandaag :p dus de rest van de dag niet meer voor rede vatbaar, en morgen ben ik ziek denk ik :p

Hebben vannavond nog haring-happen, al lust ik die niet. Dus...............ook nu geld: ( situatie ongewijzigd en nog steeds stabiel ( hihi))

Norgen negenmaanden en huishoud beurs, dus dat gaat hem ook niet worden, dus zitten we al gauw op het weekend.

Veel plezier voor wie wel gaat. Ik ga z...........pppppppp..........n

Zo, we zijn weer nuchter. En het ''Normale leven'' is weer begonnen.

Jeetje wat een carnaval was dat voor mij, ik kijk er met een fantastisch gevoel op terug. Heb weer vanalles meegemaakt, dus ik heb nog een tijd om lekker na te genieten haha.

Voorlopi zal ik er ook niet zijn op de club, a.s. weekend is wedstrijd in zevenbergen, en het weekend erop ben ik jarig, en dan gaan we 3 dagen afterparty van carnaval doen :p

Was maar een geintje Eric.

En de meeting werd gezegend met heel goed weer. Dus een prima dag gehad.

Michael: De wedstrijd nog gevlogen? en hoe ging het?
Verder bedankt voor de flightsim.

Wedstrijd ging niet goed... Te lang niet getraint, en heb gevlogen met een compleet onbekende kist!!

Moet wel zeggen, dat als ik een beetje kan wennen aan die kist, dat ik er wel veeel beter mee had kunnen vliegen, want met mijn laatste vlucht, heb ik mn hoogste score tot nu toe behaald.

Helaas 4e geworden, en het ziet er naar uit dat ik in het kampioenschap ook als 4e ben geeindigd.

Heb nu wel al een nieuwe kist voor volgend jaar al, met alles er op en er aan. En wil volgend jaar de B klasse gaan vliegen (stapje hoger! :D), wss gaat het dan wel een stuk beter weer :p

Back