the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik moet werken tot een uur of acht dus het gaat hem vandaag niet worden.

Ga vanavond maar weer eens alle stekkertjes omwisselen etc etc hopende dat ik eruit kom.

zo dat was n perfekte vliegavond!!:yes::grin: ik had 2 zwevers bij das al tegen mn geloof om 2kisten mee te nemen dat zien jullie mij niet gauw doen!! haha maar ze hebben bijde schitterend gepresteert, in het begin van de avond nog div belletjes kunnen pakken ook!!,en met bijna geen moterloop zo,n 25 min gehangen mn laatste landing was om 2200u vanavond en al mn lipos droog :mrgreen:ook het veld lag er weer keurig bij:yes:nou morgen kom ik s midags kijken dan naar huis eten en ga s,avonds mits het weer het toelaat weer heerlijk zweven:yes:

zijn er morgen middag meer op het veld??

Gaat mij helaas niet meer lukken.
Ik weet dat een aantal mensen naar Boxmeer is, weet dus niet of er iemand op het veld zal zijn...

En ik ben even funjet loos! Het rare gebeuren van vorige keer bleek te komen door een iets teveel zijwaartse stelling van de motor. Door het vele vermoge duwde die de kist dus gewoon om... Dit is vandaag teveel geweest voor de funjet, en hij begon gewoon te tollen, en klapte tegen de grond. Jammer, maar tijd voor een nieuwe! Er komt nu een witte funjet, en als het goed is heb ik hem over 2 weken :D

De Ultimate heb ik vandaag wel weer gevlogen. Vliegt toch echt fantastisch! Moet alleen nog wat aan de uitlaat doen, dat deze geod blijft zitten, en de motor moet nog iets afgesteld worden, volgas doet ie et goed nu, maar hij prutteld nog als ik wat minder gas geef (half gas bv) :p

En ik ben even funjet loos! Het rare gebeuren van vorige keer bleek te komen door een iets teveel zijwaartse stelling van de motor. Door het vele vermoge duwde die de kist dus gewoon om... Dit is vandaag teveel geweest voor de funjet, en hij begon gewoon te tollen, en klapte tegen de grond. Jammer, maar tijd voor een nieuwe! Er komt nu een witte funjet, en als het goed is heb ik hem over 2 weken :D

De Ultimate heb ik vandaag wel weer gevlogen. Vliegt toch echt fantastisch! Moet alleen nog wat aan de uitlaat doen, dat deze geod blijft zitten, en de motor moet nog iets afgesteld worden, volgas doet ie et goed nu, maar hij prutteld nog als ik wat minder gas geef (half gas bv) :p

wanneer krijg ik nou eens een filmpje of foto`s te zien van mijn oude kist ????
heeft er niemand een camera daar in nistelrode ????
jullie draadje is altijd zo kaal :confused:

laat iemand het vootouw nemen en mooie beelden/foto`s maken en plaatsen .

mvg eric

Gaat nogal wat moeilijk als de kist alleen zn maiden heeft gehad op de club. En dat was 1 vluchtje van 2 minuten. Foto's heb ik staan in het bouwdraadje van de ulti.

dan doe je het niet , sorry dat ik in jullie draadje heb gepost , zal niet meer gebeuren .

michael je hebt pb .

Back