the Wings Nistelrode , verzameltopic

Volgens de gegevens zou het vannavond wederom goed weer zijn om te vliegen.

Chopstick ga jij toevallig vannavond ook je heli "uitlaten" ?
Laat het dan even weten, kunnen we misschien Carpoolen.

Ik waarschijnlijk ook met Fourstar.
Vanmorgen het hele brandstofsysteem nagekeken en alle slangen vervangen. Hopelijk blijft de motor nu wel lopen.

uitlaatje getest. hij loopt niet te warm, kan m dus zo gebruiken. ik merkte wel dat ie bovenin wat minder vermogen had, maar dat kan er ook aan liggen omdat ik 'm nog wat rijk had staan om de motor niet te heet te laten worden.
het kapje kan nu (op zijn tijd) aangepast worden aan de motor en dan is d'n piepert af :D

ik wil wel, en was jou ook al een sms-je aan het sturen, maar voordat ik 'm verzond kwam ik op het geniale idee om eens op de kalender te kijken. wat denk je? VOL!! (ja nu wel op de goede datum gekeken ;))
volgende keer beter. wat komt er na nijverdal nog? onze eigen meeting alleen?

Weekje na nijverdal gaan we naar Belgie, daar zijn vliegtuigen >25kg toegestaan (cat. 3). Dan is team harofly aanwezig met 50% Piper clipped wing, en 50% Edge, en nog meer van die grote bakken. En wss is er dan een 60% Piper Clipped Wing.

Daarna... uhm, ja mischien nog naar Marche en Famenne, dat is het weekend van Pampa (en 230km rijden). Verder niet veel meer van meerdaagse meetings.

jah maar een feest verzet je niet zomaar en je bent toch min of meer verplicht er naartoe te gaan

ik zal even iets proberen te roggelen voor 7 juli. hoeveel dagen is dat? en kan ik met jou meerijden (benzine-geld delen) en wat zijn verdere kosten voor kamperen of entree (zal wel niet)?

Frank, misschien een domme vraag.

Ik heb nu je carbon tailblaadjes op maat gemaakt en gemonteerd. Maar de tailblaadjes hebben een ander oppvlakte en dus meer of minder weerstand tegenover de hoek die ze nu staan. Het zou dus in mijn vise betekenen dat de staart weer uitgelijnd moet worden. Klopt mijn beredenatie?

Back