the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ja Erik ik bewaar hem ook nog.
Kan ik samen met jou ff kijke. Wat ik eraan ga doen.
Misschien iets andere v-stelling
54f1ccea-d1c1-0b7b.jpg

Valt mee toch.
Vleugel links is ook zo goed als gebroken.

hee kawa nu kan je dr aan de voorkant gelijk ook n moter inzetten haha n trek en duwprop geinig :grin::wink:

t word komende weekend en week weer leuk vliegweer gezien de verwachtingen hhhmmm kan ik mooi s avonds mn nurflugel maidenen :yes::wink:

h
Ja Erik ik bewaar hem ook nog.
Kan ik samen met jou ff kijke. Wat ik eraan ga doen.
Misschien iets andere Valt mee toch. :rolleyes:
Vleugel links is ook zo goed als gebroken.

Haal alvast maar een rol glasvezeltape 2,5 cm breed en een rol polyestertape (inpaktape 5cm breed in een leuke kleur).
Ben over twee weken weer terug.

h

Haal alvast maar een rol glasvezeltape 2,5 cm breed en een rol polyestertape (inpaktape 5cm breed in een leuke kleur).
Ben over twee weken weer terug.

Ik zal vast voor de spullen zorgen.
Ga maandag ook op vakantie.
Dus kan wel 2 weken wachten haha.
Is het een beetje te doen in france ?
Zie je na de vakantie.

Het bevalt hem zo goed in la douce france dat hij elke dag inlogt om te kijken hoe het met ons stumpers gaat.
Weer regen. Ik dacht vanavond nog wel ff naar het veld te gaan.

Het bevalt hem zo goed in la douce france dat hij elke dag inlogt om te kijken hoe het met ons stumpers gaat.
Weer regen. Ik dacht vanavond nog wel ff naar het veld te gaan.

Leuk dat je weer boven water bent Frank. Is wat met dit natte klimaat.
Wilde eerst vanavond ook nog even naar het veld gaan, maar heb dit uitgesteld tot morgen middag. Wellicht ben je dan ook aanwezig

Gr. Jan

Zien we zondag of een andere keer wel. M'n Compass is nog heel en voorzien van een aarde draadje. Werkt tot nu toe goed. De Blade ligt bij de leverancier. Na 5 vluchtjes van 2 à 3 minuten en dan steeds de voorste servo kapot met de nodige verdere schade had ik er genoeg van. ze proberen de oorzaak te achterhalen.
Gr. Jan

Ik zag dat tussen de druppels door niet zitten. Mijn vakantie was ook al erg nat, dus ik ben die regen meer dan zat.

Jan, fijn dat alles nog heel is. Je bent waarschijnlijk een van de weinigen met een aardedraad op de Atom. Maar als het helpt is het natuurlijk prima. Beter mee verlegen dan om verlegen.
Dat van de Blade vind ik wel apart. Ben benieuwd wat het is.

Ik zal vast voor de spullen zorgen.
Ga maandag ook op vakantie.
Dus kan wel 2 weken wachten haha.
Is het een beetje te doen in france ?
Zie je na de vakantie.
Heb last van ontwenning, zowel van het vliegen als het roken.
Ik probeer de verschijnselen te onderdrukken met knoflookgerechten...
Het weer is prima maar het waait erg hard. Dus al had ik wat te vliegen bij me, dan kon het hier ook niet.
Hier vlakbij is een vliegveldje van waaruit rondvluchten worden verzorgd.
1 van de toestellen is een Jodel Robin die regelmatig overkomt. Blijft een prachtige kist!

ik zit hier nu in het zonnige en erg hete turkije.
met temperaturen boven de 40 graden.
ik heb nu ook al last van ontwenningsverschijnselen.
ik zie jullie over 2 weken op het veld wel een keer.

mvg thom

Hier ook ontwenningsverschijnselen, maar dan van de vierdaagse:help:

En NEE, niet van het zuipen.

Misschien dat ik vanmiddag wel even langskom. Ik weet niet of ik wat te vliegen meebreng. Ik ben bang dat ik na het starten van de motor niet meer overeind kan komen.

We kunnen wel een keer over je heen lopen als je rug vastzit. Blijven we in de 4-daagse stijl.
Of was het thais?
En 40 graden is te heet voor mijn doen. Maar geniet ervan Thom.

wat n dag zondag he mn nurflugel ging alleen maar hoger en hoger ! en met bijna geen mogelijkheid naar beneden te krijgen dat was effe werken om het netjes te laten doen zonder dat de vleugels aan flarden gaan poe poe :yes:aanduiken lukt niet want de snelheid word dan te hoog voor de belasting van de vleugels :yes: dus toen maar loopings ook daarmee kwam hij gewoon niet naar beneden :mad: dus ben ik toen maar tot ongeveer n 100/150 meter zeer scherpe tornado,s blijven draaien en toen kwam hij eindelijk naar onder ,toen vlak en gelijk weer in de termiek shitterend haha:grin: ik heb maar een lipotje nodig gehad zondagmidag en avond ! ik zit er nu wel aan te denken om in dit toestel nog ns n paar stoorklepjes te maken das eigenlijk wel ernstig nodig haha :grin: dan had ik zondag de hele midag met open kleppen kunnen vliegen man man wat n mooie vliegdag, meschien ga ik dinsdag avond ook nog zijn er dan nog meerdere ?

ook onze rob nog bedankt voor het nu juist instellen van mn nurflugel :worship: ik had het natuurlijk weer verkeert gedaan ik en computterzenders ? :rolleyes:

Back