the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik herken het. Het was voormij dan afgelpoen zondag dan ook maar een hover. En echt niet meer. Maar de nieuwe HK500 FBL pro heeft gevlogen. Wat een beest zonder die FB (flybar, peddelstang).
Ik ben erg benieuwd naar je 400se. Een droom machine.

Groetjes Rob.

Dat van die extra power herken ik goed. Was voor mij ook een openbaring. Je hoort het wel vertellen, maar zelf ervaren is toch wat anders. Maar het went snel.

Het was vanmiddag rustig qua wind, en niet zo koud. Ik kon me dus niet meer inhouden.
Toch ff een hovervluchtje.
Hij doet het!!! En geen bladspoor. En zo te voelen een erg strakke staart.
Nu de FBL-controller verder finetunen. Dit vooral met betere vliegcondities (warmer).

Donderdag nog even bij Peter Bergmans hier in Heesch geweest. Die komt dit voorjaar wel naar de club. Zijn Hirobo shuttle en zijn LOGO400 zijn airborne.

Daar meteen mijn LOGO getest. Hij is er klaar voor. Nu een aparte set instellingen uitzoeken voor wat meer mild 3D.

Laat het mooie weer maar komen.

Jah idd lekker weer! Alleen vandaag en morgen nog werken. Zaterdag ga ik flink aan de gang met laden en onderhoud, en zondag ben ik weer eens een dagje van de party op de club!

Wie nog meer ?? :p

Kon vandaag dus niet. Bovendien nog wat aan het fintunen van de ESC met governor-store-mode en nog wat settings.

Probeer dus zondag te komen.

EDIT:
Mijn heli is er klaar voor. Nog een hoop in te regelen, maar vliegen kan.
Zou ook eens tijd worden.

Laatst bewerkt:
het was rustig op het veld.. weinig wind en mooi droog, ik had toch meer mensen verwacht... ik hoop dat morgen iedereen komt !! ;)

app kan ik nie leze.. dè witte toch :p het antwoord voor morgen weet ik ook al, maar het is nog de vraag of iedereen ook werkelijk komt !! ;)

Back