the Wings Nistelrode , verzameltopic

Als het weer OK is dan hoop ik er tussen 13:30 en 14:00 te zijn. Er kan altijd iets tussen komen, maar dan laat ik het je weten. Ik heb alleen geen sleutel van de keet.

Wij vieren woensdag de 5e verjaardag van onze Jurn....ga er dus niet bij zijn. Misschien 's avonds nog ff......
Net bij Jeron mijn oude Tiger arrow opgehaald:p......kijken of ik dat beestje weer vliegwaardig kan krijgen.......heeft er iemand nog een ouwe 7,5 liggen ? :cool:........ombouw electro wordt lastig........

Alvast proficiat met Jurn, Bas!
Ik zal er woensdag 's middags en 's avonds zijn, als het goed is lekker zonnetje 13 graden en windkracht 3....

Tim

Kijk anders op de site van HK. Daar kost een ASP S52A geen drol $49,99. Net ff meer dan een 7,5, maar vergelijk baar met een OS max .46 AX.

Bas, ik dacht dat jij gestopt was met brandstof vliegen?

Is al geregeld Frank.

Vraagje aan Johan:
Als je toch naar de club rijdt zondag, kun je mij dan mee nemen? Dan kan ik met Johan en Carla mee rijden. Als ze ook zo laat als jullie gaan.

Groetjes Rob

Johan, als jij Rob mee kunt nemen naar mij kan ie daar overstappen.
Mijn ouders kwamen ook bij mij zodat we samen kunnen rijden.

Frank.

Dan moet Rob gewoon even naar mij komen .

Ik moet al vroeg opstaan om de auto te laden en ik heb er wel een uur voor nodig om alles van boven te halen.

Dan moet hij voor 7,45 hier op de mat staan.

Mvg Johan

Rob, de zon probeert er tussendoor te komen.
Vanmiddag dan vliegen?
En Johan, ben jij er toevallig vanavond ook dan kan ik me Lipo's afgeven.

Groetjes,
Tim

Hoi Tim,

Ik denkt dat het vanavond word. Vanmiddag nog wat te doen, maar ben er zeker (als het weer toelaat) vanavond rond 7.00 uur.

Groetjes Rob.

Back